محمدرضا عباسيان، دبير سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر طي نامه اي از حمايت ها و كمك هاي رسانه ملي در برگزاري جشنواره فيلم فجر از ضرغامي تقدير كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، در بهمن ماه سال گذشته، راديو و تلويزيون با اتفاقات خوب و بد همراه بود.
بنابر اين گزارش، رويداد مهم اين ماه ديدار اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس با رئيس سازمان صدا و سيما بود كه رئيس و اعضاي كميسيون فرهنگي به مدت پنج ساعت از بخش هاي مختلف معاونت سياسي ديدن كرده و ضمن آشنايي با حوزه هاي خبري و سياسي سازمان با رئيس و معاونان رسانه ملي ديدار و گفتگو كردند.
در ادامه در اين ماه مهران دوستي به راديو بازگشت وي پس از دوري سه ماهه از "كافه راديو" با آغاز سري جديد اين اين برنامه، بار ديگر به راديو آمد.
ضرغامي با بيان اينكه تحريم ها هزينه هاي زيادي را به آمريكا و اتحاديه اروپا تحميل مي كند، گفت: در حال حاضر تمامي شبكه هاي برون مرزي رسانه ملي شامل هيسپان تي وي، پرسي تي وي، العالم، سحر و الكوثر فعالند و پخش برنامه ايران براي علاقمندان در مناطق مختلف دنيا ادامه دارد.
در دومين روز از اين ماه با حضور اهالي هنر و رئيس سازمان صدا و سيما مراسم بزرگداشت محمد بيگلري پور در مسجد بلال برگزار شد.
همچنين موزه دائمي شبكه يك در موزه سعدآباد برپا شد.
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان از تجليل هنرمند پيشكسوت پرويز پرستويي در جشنواره زمستاني همدان خبر داد.
در هفتمين روز از بهمن ماه مدير شبكه يك گفت: محمدرضا شهيدي فر، به تلويزيون برمي گردد و برنامه اي گفتگو محور را اجرا مي كند.
از ديگر رويدادهاي اين ماه انتقاد جمعي از نمايندگان اسپانيا به قطع شبكه هيسپان تي وي بود همچنين هيسپان تي وي اين روزها سالگرد يك سالگي اش را در شرايطي جشن گرفت كه موج حملات، عليه رسانه هاي ايران و اروپا و آمريكا به اوج خود رسيده است.
ضرغامي در اختتاميه دومين جشنواره تلويزيوني جام جم گفت: بزودي ماهيت تلويزيوني عوض مي شود.
از ديگر رويدادهاي اين ماه حضور معاون صدا در جشنواره فيلم فجر بود و شبكه راديويي تهران با استقرار در برج ميلاد و پوشش سي و يكمين جشنواره فيلم فجر، ميزبان محمدحسين صوفي بود.
همچنين، سازمان صدا و سيما ايران آمادگي خود را براي كمك به توسعه فني و حرفه اي راديو و تلويزيون لهستان اعلام كرد.
در ادامه جشن هجده سالگي برنامه سيماي خانواده مصاف با هجدهمين روز دهه فجر در شبكه يك برگزار شد.
مدير راديو نمايش اعلام كرد كه اين راديو از اول اسفند ماه 24 ساعته مي شود.
همچنين، به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 16 فيلم از شبكه هاي مختلف سيما پخش شد.
روابط عمومي سازمان صدا و سيما با انتشار مطلبي تحت عنوان "آمريكا عليه صدا و سيما شمشير را از رو بست" خبر داده كه وزارت خزانه داري آمريكا اعلام كرد كشورش از (18 بهمن) تحريم هاي جديدي را عليه صدا و سيما اعمال كرده است.
از ديگر اتفاقات بهمن ماه دعوت از ضرغامي رئيس رسانه ملي براي بازديد از صدا و سيماي چين بود.
در سالگرد راه اندازي شبكه راديويي قرآن،‌ تحريريه، اين راديو تأسيس شد.
همچنين، راديو تهران پخش مراسم اختتاميه جشنواره بين المللي فيلم فجر را پوشش داد.
ديگر اتفاقات بهمن ماه سال 91، مرخص شدن كارگردان "پدر سالار" از بيمارستان بود، اكبر خواجويي به علت عارضه قلبي در بيمارستان بستري شد.
اولين برنامه زنده در راديو كتاب آغاز شد، محمدرضا عباسيان دبيرسي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر طي نامه اي از حمايت ها و كمك هاي رسانه ملي در برگزاري جشنواره فيلم فجر از ضرغامي تقدير كرد.
همچنين، در روزهاي پاياني بهمن ماه رويدادهاي ديگري همچون بازگشت آي فيلم به آمريكا و كانادا، برگزراي جشن "رويش" در راديو مصادف با روز درختكاري به اجرا گذاشته شد./ي2
گزارش از: طاهره خطيبي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار