بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با صدور بیانیه به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، بر وحدت، یکپارچگی و حضور مردم با بصیرت در صحنه های مختلف تاکید کرده است.

در بیانیه بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری آمده است: بي شك انقلاب اسلامي ايران بر فرهنگ غني قرآن و سنت استوار است، بديهي است كه همه آموزه هاي انقلاب اسلامي ايران از قرآن و سنت سرچشمه مي گيرد، همچناني كه حكيم فرزانه، آن پير جماران خميني كبير فرموده اند: حكومت اسلامي حكومت قانون الهي بر مردم است، جمهوري اسلامي ايران نبايد تحت هيچ شرايطي از اصول و آرمان هاي مقدس و الهي خود دست بردارد .
این بیانیه می افزاید: از اين رو يوم الله ١٢فروردين روز جمهوري اسلامي ايران به عنوان روزي ماندگار در تاريخ حكومت اسلامي ايران خواهد ماند.
آري هر حركت اسلامي و رويش معنوي تنها در پرتو چنگ زدن به حبل المتين است تمامي قيام‏ها براي اثبات حقانيت حق و كشيدن خط بطلان بر باطل است و اين حركت ها و قيام ها به هم پيوسته اند تا قيامي به وسعت تمامي حق و باطل رخ دهد و اين محقق نخواهد شد مگر با تشكيل حكومت جهاني حضرت مهدي(عج)، حكومتي كه درسايه قسط و عدالت براي دفاع از مظلومان عالم و احكام و حدود الهي و اسلامي و.... پرچم حق را برافراشته مي كند و در برابر باطل صف آرايي خواهدكرد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.