مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از استقبال پرشور زائران و مسافران نوروزی از طرح برپایی خیمه های معرفت در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان؛ وی با بیان اینکه خیمه‎های معرفت یکی از برنامه‎های فرهنگی و زیرمجموعه طرح آرامش بهاری است، افزود: در قالب این طرح برنامه شاخص تحویل سال نو نیز در بقاع متبرکه شاخص استان همدان با شکوه خاصی برگزار شد.
صالحی خاطرنشان کرد: خیمه‌های معرفت در امامزاده عبدالله (ع) و امامزاده‌ هادی (واقع در میدان باباطاهر) همدان، امامزاده عبدالله (ع) ملایر، امامزاده محمد (ع) نهاوند و امامزاده حیقوق نبی (ع) شهرستان تویسرکان برپاشده است.
وی به اعزام 15 مبلغ در طرح خیمه‌های معرفت نوروزی اشاره کرد و افزود: در قالب طرح خیمه‌های معرفت در استان همدان به نوجوانان و جوانان مشاوره خانواده نیز ارائه می‌شود.
وی همچنین گفت: طرح آرامش بهاری با تدارک برنامه‎های متنوع دینی و مذهبی در گروه‎های مختلف سنی کودک و نوجوان، جوانان و بزرگسال در تمام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان برگزار شد تا همزمان با رستاخیز طبیعت، انسان‌ها نیز در تحول درونی خویش بکوشند.
صالحی تصریح کرد: مبلغان بومی و اعزامی در غرفه مشاوره خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی در دو بخش خواهران و برادران به زائران و مسافران نوروزی ارائه خدمت کردند.
حجت الاسلام محمد صالحی اظهار داشت:طرح خیمه‎های معرفت تا 14 فروردین‎ماه سال‎ جاری در آستان امامزاد گان برپا است و محوریت برنامه های خیمه ها بر پایه رشد و تقویت ارزش‎های دینی بنیان شده است./ع
برچسب ها: استقبال ، مسافران ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.