مدیر آموزش سازمان دارالقرآن کریم از برگزاری دوره مجازی آمادگی آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در نیمه دوم فروردین ماه خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد ضرغام با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت داوطلبان شرکت در آزمون های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم و همچنین افزایش ضریب موفقیت داوطلبان در این آزمون برگزار می گردد.
وی در ادامه تصریح کرد: این طرح توسط مرکز توسعه یادگیری نوین و با همکاری سازمان دارالقرآن کریم طراحی گردیده و برگزار می شود.
ضرغام در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری این آزمون اظهار داشت: این دوره در 7 جلسه آموزشی به صورت کلاس همزمان داوطلبان را با چگونگی فراگیری ترجمه قرآن کریم ترجمه نیم جزء از قرآن و تحلیل نمونه سوالات گذشته آشنا می کند و علاوه بر آن داوطلبان به صورت آن لاین می توانند سوالات خود را مطرح و پاسخ دریافت نموده و به رفع اشکالات احتمالی خود بپردازند.
وی در ادامه عنوان داشت: همچنین در طی برگزاری دوره فضایی جهت بحث و تبادل نظر با اساتید پشتیبانان آموزشی و سایر شرکت کنندگان فراهم شده است و در پایان دوره نیز یک آزمون آزمایشی به صورت آن لاین برگزار و برای آن کارنامه صادر می شود.
ضرغام خاطر نشان کرد: این دوره در نیمه دوم فروردین ماه آغاز و علاقه مندان می توانند در صورت تمایل از طریق لینک ثبت نام مرکز توسعه یادگیری نوین در سایت تلاوت اقدام به ثبت نام نمایند./ز
برچسب ها: سازمان ، اعطا ، مدرک ، حافظان ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
بسیار کار خوب در این زمان
آخرین اخبار