وزیر راه و شهرسازی گفت: 65درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور آسفالت دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی نیکزاد در مراسم افتتاح پروژه بهسازی محور رضی ـ امیر‌کندی اظهار داشت: اگر 35 کیلومتر از محور روستایی شهرستان مشگین‌شهر با جمعیت بالای 20 خانوار آسفالت شود اهالی این روستاها نیز از نعمت راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

وی از تامین قیر و اعتبار مناسب برای آسفالت 35 کیلومتر راه روستایی در مشگین‌شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 92 با انجام این پروژه تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان مشگین‌شهر از راه آسفالته بهره‌مند شوند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از ادامه چهار خطه شدن محور امیر‌کندی ـ رضی به طول 15 کیلومتر خبر داد و یادآور شد: قرار است با تامین اعتبار از طریق معاونت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ادامه این پروژه اعتبار مورد نیاز تامین شود تا بتوانیم عمران و آبادانی را برای این منطقه به ارمغان آوریم.

نیکزاد با عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده در افتتاح پروژه به دلیل امکانپذیر نبودن سفر هوایی با وجود شرایط نامناسب جوی گفت: امسال دولت با عزمی راسخ تلاش می‌کند تا زیر‌ساخت‌ها را در تمام مناطق کشور توسعه دهد.

این مسئول بیان داشت: منظور از تامین زیر‌ساخت‌ها احداث راه‌ها، تولید مسکن، توسعه فرودگاه و خط ریلی است که امیدواریم در این استان نیز با تکمیل راه‌آهن اردبیل ـ میانه و اتصال آن به پارس‌آباد یک تحول و تحرک اساسی را شاهد باشیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: دولت با همراهی مجلس و سایر دلسوزان تلاش می‌کند تا راه‌های توسعه در این استان را تقویت‌کرده و محور اتصال شرق به غرب از تونل حیران تا نیر و محور شمال ـ جنوب از خلخال و کوثر تا بیله‌سوار و پارس‌آباد را برای تردد ایمن کند تا ترانزیت کالا و تردد مسافر به راحتی و سهولت انجام شود./ع

برچسب ها: اردبیل ، آسفالت ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.