وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسالت نخبگان و فرهیختگان را برای ترویج آموزه های قرآنی در جامعه خطیر دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حسینی در آیین تجلیل از فعالان قرآنی و نام آوران فرهنگ و هنر استان کرمان که عصرشنبه در تالار شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد از توفیقات خود در دوران وزارتش را حضور در مراسم قرآنی عنوان و خاطرنشان کرد: این مراسم باید هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ، نخستین بار معاونت امور قرآن وعترت در این وزارتخانه راه اندازی شد، حمایت بیشتر از مراکز و موسسات قرآنی و همچنین برگزاری جشنواره های قرآنی را از برنامه های این معاونت برشمرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین کارنامه کمک مالی به مساجد و مصلاهای کشور را در سال گذشته خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد:حمایت های صورت گرفته در سال 91 با همه ی دوره های گذشته برابری می کند .

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آثارهنری استاد صوتی کرمانی که اکنون در پایین برج آزادی تهران قرار دارد تصریح کرد: در صورت تمایل ایشان ، این آثار به استان کرمان برگردانده می شوند.

دراین مراسم تعدادی از فعالان قرآنی و نام آوران فرهنگ و هنر دیدگاه ها و درخواست های خود را بیان کردند و در پایان نیز از 300 نفر از فعالان قرآنی و نام آوران فرهنگ و هنراستان کرمان تجلیل شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه برای افتتاح سالن چند منظوره امام رضا (ع)در شهرستان راور و حضوردر نشست قرآنی در بخش چترود کرمان و همایش فعالان قرآنی و نام آوران فرهنگ و هنر کرمان به این استان سفر کرد./ع


برچسب ها: قرآن ، عترت ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.