کانال يک تلويزيون رژيم اشغالگر فاش کرد شمار ديگري از زخمي هاي گروه هاي مسلح در سوريه براي معالجه به بيمارستان منتقل شدند اما سوال اينجاست که مجوز معالجه زخمي‌هاي گروه‌هاي مسلح در سوريه را چه‌کسي صادر مي‌کند؟

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، زينب عزير گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين باره با اشاره به اين که افراد مسلح مخالف نظام سوريه پيوسته براي معالجه در يکي از بيمارستان هاي صحرايي اسرائيل وارد مناطق شمالي بلندي هاي اشغالي جولان مي شوند افزود: گزارش هاي رسانه اي در اسرائيل نشان مي دهد معالجه مخالفان سوري با مجوز بني گانتس رئيس ستاد مشترک ارتش رژيي صهيونيستي انجام مي شود و زخمي هايي که معالجه مي شوند به صورت سري و از راه هاي ديگري غير از گذرگاه قنيطره به سوريه باز مي گردند تا مقامات سوري آنها را مورد بازخواست قرار ندهند. 

در ادامه قسمتي از بخش خبري کانال يک تلويزيون رژيم صهيونيستي پخش شد که طي آن گوينده اين کانال گفت: يک شهروند سوري که براي معالجه به اسرائيل منتقل شده بود بدون دخالت مقامات اسرائيل يا ناظران سازمان ملل به سوريه بازگردانده شد. ارتش اسرائيل يک پايگاه درماني ويژه براي پاسخگويي به تعداد روز افزون زخمي هاي سوريه ايجاد کرده است. 

در ادامه گزارش آمده است: با وجود آن که ارتش رژيم اشغالگر از هرگونه اظهار نظر در اين باره خودداري کرده است اما تلويزيون اين رژيم اعلام کرد ترديدي نيست که اسرائيل در مقابل زخمي هايي که نياز به کمک دارند ساکت نمي نشيند. دو فرد مسلح سوري چند روز پيش وارد اسرائيل شدند و به بيمارستان نهاريا انتقال يافتند. يکي از آنها جان خود را از دست داد و ديگري هنوز در حال مداواست. 

خبرنگار کانال يک تلويزيون رژيم صهيونيستي گفت: فرماندهي منطقه شمالي به ما اعلام کرد درمان زخمي هاي سوري سرآغاز همکاري هاي آينده است زيرا پس از اسد بايد افرادي در سوريه باشند که اسرائيل به آنها کمک کرده باشد. 

در ادامه گزارش المنار آمده است: فعاليت مجدد اسرائيل براي کمک به مخالفان مسلح سوري پرسش هايي در خصوص آمادگي ها براي دوران پس از اسد مطرح مي کند. تماس مستقيم مقامات اسرائيلي با گروه هاي مسلح براي کمک رساني به آنها نگراني هايي در خصوص احتمال فرو رفتن اين رژيم در گرداب سوريه به وجود آورده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار