امکان انتخاب ایران به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب بلونیا در سال 2017 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد جزئیات آن توسط نمایشگاه بلونیا در اختیار ایران قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، دکتر محمد عظیمی، مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و قربانعلی پورمرجان رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا با خانم  روبرتا چینی، رییس نمایشگاه کتاب بلونیا دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار امکان انتخاب ایران به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب بلونیا در سال 2017 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد جزئیات آن توسط نمایشگاه بلونیا در اختیار ایران قرار گیرد تا مورد ارزیابی و تصمیم گیری قرار گیرد.
در این جلسه همچنین مسائل  مورد علاقه دو طرف از جمله تخصیص فضای مناسبتر و بزرگتر به ایران برای تجمیع حضور ناشران ایرانی در سال آینده  و ایجاد تسهیلات بهتر و اطلاع رسانی برای ناشرانی از کشور ایتالیا در نمایشگاه کتاب تهران مورد بررسی و توافق قرار گرفت.
نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان بولونیا، معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در جهان محسوب می‌شود. این نمایشگاه هشتم فروردین  به کار خود پایان داد./ي2

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، بلونیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار