معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 3 هزار نفر از مسافران نوروزی در درمانگاه فرهنگیان کرمان پذیرش شده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،غلامرضا نخعی از فعالیت درمانگاه‌های فرهنگیان این استان در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 3 هزار نفر از مسافران نوروزی در درمانگاه فرهنگیان شهر کرمان پذیرش شده‌اند.

وی عنوان کرد: تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان کرمان برای اسکان مسافران نوروزی وجود دارد و تعداد مهمانان نوروزی در کرمان افزایش چشمگیری داشته است.

نخعی با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار کلاس درس در استان کرمان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود، افزود: با توجه به افزایش مسافران نوروزی در کرمان ظرفیت حضور یک هزار خانواده در آموزش و پرورش افزوده شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ابراز داشت: مسافران نوروزی که قصد سفر به جنوب کشور را داشتند در بردسیر اسکان داده شدند و مسافران خراسان شمالی و خراسان رضوی هم در چترود، راور و زرند مستقر شده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: یک هزار و 500 نفر از فرهنگیان استان کرمان در شیفت‌های مختلف در ستادهای اسکان به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی در پایان متذکر شد: 286 هزار و 414 نفر روز مسافر نوروزی در ایام نوروز در ستادهای اسکان استان کرمان مستقر شده‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.