سناريوي خوب و سكه هاي درشت دو هفت سين مهم عبدالرضا اكبري براي تلوزيون و سينماي كشور است.

عبدالرضا اكبري بازيگر سينما و تلوزيون درگفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلوزيون باشگاه خبرنگاران گفت: من متولد كرمان هستم ودوران كودكي خود را تاكنون در تهران سپري كردم و پدرم ازتوابع آذربايجان است.
وي در پاسخ به سؤالي مبني برعملكرد تلوزيون در سال گذشته افزود : در درجه اول تبعيض ها براي انتخاب هنرپيشه ها در فيلم وسريال برداشته شود و فيلم ها مختص به يك سري از افراد خاص نباشد .
اكبري در ادامه گفت: بحث تبعيض بين بازيگران كه يا بر پرده سينما و يا صفحه تلوزيون اتفاق مي افتد به نوعي براي مخاطب تنوعي وجود ندارد و از سوي ديگر بقيه بازيگران در طول سال بيكار بوده ودر جايگاه خود قرار ندارند.
اكبري كه سناريوهاي خوب وسكه هاي درشت را از جمله هفت سين سينمايي و تلوزيوني خواند بيان كرد: بايد سعي كنيم تا فيلم ها ازكيفيت نوشتاري و ساختاري مطلوبي درجشنواره ها برخوردار شوند و همچنين دقت بيشتري را با شرايط ساخت يك اثر ايجاد كنيم به طوري كه علاوه بر جذب مخاطب، با توجه به سياست گذاري هاي لازم با انديشه اي محكم بتوانيم كارهاي قوي را به مخاطبان ارائه دهيم.
اين بازيگر درمورد فال گرفتن در هنگام تحويل سال گفت: تفأل به حافظ و گره گشايي از مشكلات، و روزگاري سرشار از اميد را كه نويد آغاز صبحي ديگر بوده را به مردم هديه مي كند.
وي تصريح كرد: ايام نوروز سرشار از خاطرات خوب، شيرين به همراه ديدوبازديد هايي است كه همزمان وهم گام با طبيعت خرم بوده، توأم با شكفتن گلها، لاله ها و شكفتن انسان ها فصل بهار است.
وي خاطرنشان كرد: عيدنوروز 92را به هم وطنان اين مرزو بوم تبريك مي گويم و اميدواريم سالي پر از شادي و سلامتي داشته باشند./ي2

برچسب ها: سناریو ، هفت سین ، اکبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار