عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، اصلاح قوانین جاری کشور به نفع تولید و تقویت نظام ارزی و پولی کشور را از راهکارهای موثر در تحقق حماسه اقتصادی در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سید سعید زمانیان دهکردی گفت: مسئولان سه قوه موظفند، برای تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری در سال جاری همکاری و مشارکت کنند.

وی، از ثبات در قیمت کالا و خدمات، برنامه ریزی کارشناسی برای حفظ و افزایش نرخ رشد اقتصادی کشور، فراهم شدن زمینه افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردم در همه بخش ها و حمایت از مزیت های حوزه اقتصاد و خدمات به عنوان پیش شرط های تحقق حماسه اقتصادی در سال جاری یاد کرد.
زمانیان دهکردی افزود: دولت موظف است در کاهش ریسک پذیری سرمایه گذاری در کشور برنامه ریزی کرده، برای توسعه صنایع زیردستی صنعت نفت و گاز، نظیر پتروشیمی برنامه ریزی کند و نسبت به اصلاح ساختار های اقتصادی کشور در بخش کلان نظیر پولی و بانکی اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تدوین برنامه در راستای تحقق اهداف برنامه های میان مدت و بلند مدت توسعه از دیگر وظایف دولت برای تحقق این مهم است و مجلس نیز باید در راستای تحقق این اهداف، دولت را در موضوع اصلاح قوانین و ریل گذاری توسعه همه جانبه و پایدار کمک کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.