دبير ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي و مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: مسافران نوروزي 92 رضايت بيشتري از اقامت خود در خراسان‌رضوي نسبت به سال‌هاي گذشته دارند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي، علي مومني با اشاره به ارائه مطلوب خدمات و تسهيلات به زائران و گردشگران نوروزي حريم رضوي اظهار كرد: خدمت به زائران، مجاروان و گردشگران حرم مطهر رضوي خدمتي در راه خدا است.

وي افزود: بايد با برنامه‌ریزی افزايش رضايتمندي و خاطره خوش از سفر به خراسان‌رضوي را براي مسافران نوروزي ایجاد کنیم.

مومني با بيان اينكه افزودن دو معاونت به معاونت‌هاي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي براي خدمت‌رساني بهتر و بيشتر به مسافران نوروزي است، خاطرنشان كرد: زائران و گردشگراني كه در ايام تعطيلات به خراسان‌رضوي و به ويژه مشهد مقدس سفر مي‌كنند ولي نعمت ما بوده و از هيچ تلاشي در مسير ارائه تسهيلات به آنان دريغ نمي‌كنيم.

وي تصريح كرد: هر مسافر و گردشگر نيازمند رفاه در تمام ابعاد همانند خدمات سلامتي و بهداشتي، امنيتي، گردشگري و توريستي، ديني و مذهبي، اسكان و پذيرايي و حمل و نقل است.

دبير ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي ادامه داد: ستاد تسهيلات زائران خراسان‌‌رضوي هر سال بيش از سال گذشته به مسئله رفاه و امنيت خاطر مسافران و زائران نوروزي توجه دارد.

مومني اسكان و پذيرايي زائران را در راس ارائه خدمات و تسهيلات به زائران توصيف كرد و گفت: از آنجايي كه اسكان زائران به عنوان نخستين اولويت براي آرامش خاطر و احساس امنيت آنان به شمار مي‌رود با تجهيز هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذير، منازل مسكوني مجاز و اقامتگاه‌هاي متعدد ديگر در سطح استان زمينه سفري آرام و بدون دغدغه را براي مسافران فراهم کردیم.

وي از رضايتمندي زائران و مسافران نوروزي در خراسان‌رضوي ياد كرد و افزود: ستاد تسهيلات زائران به شكايات واصله رسيدگي كرده و خوشبختانه تا هشتم فروردين ماه 92 مورد خاصي گزارش نشده و اين امر افزايش رضايت گردشگران و زائران خراسان‌رضوي را نشان می‌دهد.

مديركل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان‌رضوي يادآور شد: علاوه بر اسكان، ديگر بخش‌ها چون خدمات مسافرتي، بهداشت و سلامت، حمل و نقل، امور گردشگري و فرهنگي و مذهبي به طور جدي پيگير ارائه تسهيلات و خدمات به مسافران و گردشگران نوروزي است.

مومني تاكيد كرد: ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي به دنبال جلب رضايت مسافران و گردشگران بوده و آماده رسيدگي به شكايات و پيگيري موارد اعلام شده توسط زائران و مسافران نوروزي خراسان‌رضوي است.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir و سامانه پيامكي 3000611 ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود/ س


برچسب ها: دبیر ، ستاد ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.