رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از احداث و راه اندازی 4 بیمارستان و 2 کلینيک تخصصی استان بوشهر در سال 92 خبر داد.

غلامرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: با اشاره به افزوده شدن چندین مرکز بهداشتی-درمانی در سال جاری گفت: به منظور ارتقای خدمات بهداشتی-درمانی و سطح سلامت هموطنان تا پایان سال 92 چندین مرکز بهداشتی-درمانی از جمله چهار بیمارستان و دو کلینک تخصصی تا پایان سال جاری در شهرستان‌های استان بوشهر احداث و راه‌اندازی می‌شود.

وی در ادامه افزود: به زودی بیمارستان دیر، بیمارستان اعصاب و روان، بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب و یک بیمارستان در برازجان احداث خواهد شد.

*احداث کلینک تخصصی نازایی و دندان‌پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ادامه به احداث دو کلینک تخصصی در این استان اشاره کرد و گفت: همچنین قرار است در سال جاری کلینک تخصصی دندان پزشکی و درمان نازایی در استان بوشهر احداث و راه اندازی شود.

حیدری افزود: همچنین احداث ساختمان درجه یک معاونت غذا و دارو، توسعه بیمارستان سوانح سوختگی که شامل اتاق عمل و بخش جراحی از دیگر اولویت‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال جاری است.

* راه اندازی رشته‌های تخصصی در سال 92

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ادامه با اشاره به فعالیت‌های آموزشی دانشگاه در سال 92 گفت: در بخش آموزش نیز چند رشته تخصصی در مقطع تحصیلات تکمیلی و مراکز تحقیقاتی در سال جاری راه اندازی خواهد شد./س

برچسب ها: بیمارستان ، کلینیک ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار