دبیرکل جمعیت "تجمع دمکراتیک بحرین" گفت:هیچ گونه راه حل سیاسی در آینده کشور به چشم نمی خورد و امیدی به حل بحران نیست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری العالم، "فاضل عباس" به  گفت: وضعیت بحرین به سوی رویارویی واقعی در صحنه مبارزه پیش می رود؛ انقلاب در مسیر واقعی اش در جریان است و مبارزات مردم با هدف تحقق خواسته های مشروع شان همچنان ادامه دارد.

دبیرکل" تجمع دمکراتیک بحرین" تأکید کرد: اما تداوم برخورد امنیتی رژیم آل خلیفه با معترضان و تداوم تظاهرات مردمی نشان می دهد که در آینده نزدیک هیچ گونه امیدی به حل بحران سیاسی نیست.

عباس مذاکره با رژیم آل خلیفه را بیهوده دانست و حمایت نیروهای سیاسی از فعالیت های مردمی را تنها راه دستیابی به حقوق مردم برشمرد.

وی افزود: در روزهای اخیر، من شخصا مورد تهدید سلفی های تکفیری قرار گرفته ام و آل خلیفه هیچ اقدامی برای مقابله با این گروه های تندرو در کشور انجام نمی دهد.

فاضل عباس همچنین به شکایت جمعیت الوفاق علیه وزیر کشور بحرین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جز خواسته های رژیم و طرفدارانش، هیچ گونه قانونی در بحرین وجود ندارد و از قوانین تنها برای فشار آوردن بر مخالفان استفاده می شود و دستگاه قضایی هم فقط مخالفان را تحت تعقیب و پیگرد قرار می دهد و در برابر اقدامات غیرقانونی سردمداران رژیم آل خلیفه واکنشی نشان نمی دهد.

دبیرکل" تجمع دمکراتیک بحرین" در پایان تأکید کرد: رژیم آل خلیفه، به طور علنی برای حمایت های تسلیحاتی از مخالفان مسلح سوری اقدام به جمع آوری کمک های مالی می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار