مسئولان استودیو فیلمسازی "لاینزگیت" تریلر فیلم "عروسی بزرگ" (The Big Wedding) را منتشر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "جاستین زاکام" کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه "عروسی بزرگ" را برعهده دارد و "رابرت دنیرو"، "رابین ویلیامز"، "آماندا استیفرید"، "کاترین هیگل"، "سوزان ساراندون" و "دیانا کیتون" نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته هالیوودی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.
فیلم سینمایی "عروسی بزرگ" داستان یک زوج سالخورده را به تصویر می کشد که سال ها پیش از هم جدا شده اند، اما به مناسبت ازدواج فرزندشان تصمیم می گیرند به دروغ به میهمانان بگویند که دوباره با یکدیگر ازدواج کرده اند.
رابرت دنیرو علاوه بر "عروسی بزرگ"، فیلم ها سینمایی "فصل قتل" (Killing Season)، "دست های سنگ" (Hand of Stone)"میهمانخانه" (Motel) و "مالاویتا" (Malavita) را نیز آماده اکران در سال 2013 دارد.
دنیرو پیش از این برای بازی در قسمت دوم "پدر خوانده" (The Godfather) و "گاو خشمگین"(Raging Bull)  موفق به دریافت 2 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.
فیلم سینمایی "عروسی بزرگ" که رابرت دنیرو در آن ایفای نقش کرده است در تاریخ 26 آوریل 2013 میلادی (اردیبهشت ماه 1392) روی پرده سینماها می‌رود./ي2


برچسب ها: دانلود ، فیلم ، عروسی ، بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار