قائم مقام شهردار منطقه 20ازآمادگي كامل منطقه براي خدمات رساني به شهروندان در روز طبيعت خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اصغر عطائي گفت: مديريت شهري منطقه 20 با در نظر گرفتن تمهيدات لازم همچون استقرار خودروهاي تانكر آب و حمل زباله، بازپيرايي و تامين روشنايي بوستان ها و فضاهاي سبز، استقرار جايگاه هاي آموزش شهروندي، برپايي نمايش هاي خياباني  و ... آماده ارائه خدمات بهينه به شهروندان تهراني در روز طبيعت است.
وي افزود: تمامي بوستان ها و فضاهاي سبز اين منطقه كاملا بازپيرايي شده و شهروندان مي توانند با رعايت اصول حفظ و نگهداري از فضاهاي سبز از اين امكانات شهري در روز طبيعت استفاده كنند.  
 عطائي به احداث سرويس هاي بهداشتي در 12 موقعيت با 96 چشمه اشاره كرد و ادامه داد: تامين روشنايي ، امكان دسترسي به سرويس هاي بهداشتي، بازسازي آبخوري ها، تعويض و مرمت مبلمان شهري از جمله اقداماتي است كه در سطح بوستان ها و فضاهاي سبز اين منطقه به منظور ارائه خدمات بهينه به شهروندان انجام شده است.
 وي با اشاره به استقرار اكيپ هاي ويژه اداره خدمات شهري در روز طبيعت به منظور راهنمايي شهروندان و رفع مزاحمت هاي احتمالي سد معبر خاطرنشان كرد: نماز ظهر به جماعت در تمامي بوستان ها اقامه مي شود و اين درحالي است كه خودروهاي تانكر آب جهت تامين آب مصرفي شهروندان و نمازگزاران در بوستان ها و مكان هاي پرتردد مستقر هستند.
 قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران در ادامه به استقرار خودروهاي حمل زباله در محل هاي پرتردد نيز اشاره كرد و افزود: توزيع بروشورهاي آموزشي و كيسه هاي زباله، اهداء گل، برپايي تئاترهاي خياباني و آموزش هاي شهروندي از ديگر اقداماتي است كه در سطح بوستان هاي اين منطقه همزمان با روز طبيعت انجام خواهد شد.
 شايان ذكراست: تمامي غرفه هاي بازيافت منطقه 20 فعال هستند و آموزشگران بازيافت و فضاي سبز در بوستان هاي گلگون، شهيد مدرس، جانبازان، جهان آرا، ماهور و ... به شهروندان خدمات آموزشي ارائه مي كنند. /جم

 

برچسب ها: خدمات ، شهروندان ، روز ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار