مدیرکل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری اجرای طرح ساماندهی اراضی کشاورزی این استان را از برنامه های اصلی این سازمان در سال 92 عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

صفدرنیازی، با اعلام این خبر به خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری گفت: پیگیری و نظارت برتولید محصول سالم در بخش تولیدات گیاهی و دامی و تعمیر و احداث ساختمان های اداری با قدمت بیش از 35 سال را از دیگر برنامه های این سازمان طی سال 92 عنوان کرد.

وی، با توصیه به کشاورزان مبنی بر مصرف بهینه آب و استفاده از شیوه های نوین آبیاری در تولید محصولات، افزود: استفاده از منابع آبی سطحی باید در اولویت نخست آب کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
نیازی اظهار داشت: پیش بینی می شود، سرمایه گذاری دربخش کشاورزی و اقتصادی تر شدن تولید، طی سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری همچنین، مهم ترین دستاورد سازمان در سال 91 را عملیاتی شدن ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی و معرفی بیش از یکهزار طرح کشاورزی به بانک و پرداخت حدود 250 میلیارد ریال به متقاضیان، پرداخت تسهیلات فنی واعتباری به متقاضیان به میزان 80 میلیارد ریال، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در استان چهارمحال و بختیاری به میزان 9 هزار هکتار، پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به میزان 48 میلیارد ریال و واگذاری امور به بخش خصوصی در راستای اصل 44 قانون اساسی عنوان کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.