معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر كشور گفت: استان چهارمحال و بختیاری، در حال حاضر به یک هدف و مقصد گردشگری برای هموطنان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

منوچهر جهانیان، در بازدید از 32 غرفه جشنواره ملی نوروزی « صدای بهار » در شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) افزود: همکاری مطلوب بین دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر این استان باعث شده که به عنوان یک مقصد گردشگری کشوری معرفی شود.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی های به عمل آمده در نوروز سالجاری ضریب اشغال تخت در هتل ها، مهمانپذیرها و هتل آپارتمان های چهارمحال و بختیاری 100 درصد بوده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: ماندگاری مسافران نوروزی در استان چهارمحال و بختیاری می تواند تبلیغی موثر برای معرفی این استان زیبا به سراسر کشور برای سفر در طول سال باشد.

جهانیان گفت: استان چهارمحال و بختیاری، قابلیت ها و ظرفیت های ویژه ای برای توسعه گردشگری دارد و این امر می تواند عاملی برای رونق اقتصادی آن باشد.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر كشور افزود: جشنواره صدای بهار نیز در این استان به نحو مطلوبی برگزار شده و توانسته به خوبی صنایع دستی و جاذبه های گردشگری را به مسافران نوروزی معرفی کند.

جشنواره ملی نوروزی « صدای بهار »، با 32 غرفه، تا 16 فروردین ماه جاری، در پارک لاله شهركرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) برپاست./س

برچسب ها: چهارمحال ، گردشگری ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.