مسئول روابط عمومي مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي استان از 373 تصادف منجر به جرح در محورهاي مواصلاتي استان و معابر داخل شهري استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، "حبيب حسينقلي زاده" در تشريح چونگي وقوع اين تصادفات گفت: از 25 اسفند تا 7 فروردسن در مجموع 103 مورد تصادف منجر به جرح در محورهاي مواصلاتي استان گزارش شده، که از اين تعداد 117 نفر به بيمارستان اعزام، 13 نفر سرپايي درمان و 10 تن فوت کرده اند.
 وي يادآور شد: تصادفات منجر به جرح در معابر داخلي شهرهاي استان نيز 270 مورد گزارش شده است که در جريان اين تصادفات، 250 تن به بيمارستان اعزام شده، 37 نفر سرپايي درمان و 8 تن فوت کرده اند.
 حبيب حسينقلي زاده با اشاره به افزايش آمار تصادفات در تعطيلات نوروز به رانندگان توصيه کرد: وقتي خسته هستند و با مسير نيز آشنا نيستند به تابلوها و علائم رانندگي در حاشيه جاده توجه بيشتري کنند و با پرهيز از سرعت غير مجاز، بعد از رفع خستگي به مسير خود ادامه دهند.
 وي با ابراز تاسف از اينکه اکثر تصادفات در نزديکي شهرها و 30 کيلومتري شهرها به هر دليل اعم از خواب آلودگي راننده و يا عجله براي رسيدن، به وقوع مي پيوندد از رانندگان خواست براي رسيدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگي در اولين پارکينگ جاده‌اي استراحت کنند.
برچسب ها: مسئول ، روابط ، عمومی ، مرکز ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار