محسن دريالعل گفت: فيلم سينمايي "رسوايي" نسبت به كارهاي قبلي "ده نمكي" قوي‌تر و داراي فيلم نامه خوبي است.

محسن دريا لعل منتقد سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم سينمايي "رسوايي" ساخته "مسعود ده نمكي" گفت: "رسوايي" قوي‌ترين اثر سينمايي ده نمكي نسبت به سه گانه اخراجي هاست و پيشرفت قابل ملاحظه اي نيزداشته است. 
وي افزود: قوي‌ترين سنجش رسوايي فيلم نامه آن است كه با يك روايت كلاسيك قديمي شروع شده و همچنين شخصيت پردازي ها در سر جاي خود قرار گرفته است. 
دريا لعل ادامه داد: داستان گرچه به لحاظ تعليق هاي فرعي دچار مشكل است اما مخاطب را تا آخر با خود همراه مي كند. 
وي بيان كرد: شخصيت هاي داستان كامل درآمده و به ويژه اكبر عبدي كه نقش محوري و اصلي داستان است به خوبي درآمده است. 
دريا لعل اظهار داشت: رسوايي جداي از بازيگري و فيلم نامه از تصوير برداري، گريم فوق العاده نيز برخوردار است. 
وي در خصوص محتواي اين اثر عنوان كرد: از گذشته دعوا بر سر هدف و وسيله بوده ولي براي بيان چنين موضوعي بايد از چه روشي استفاده كنيم اينكه براي نشان دادن يك زن بدكاره چه المان هايي را بايد به كار ببريم و اگر 20 دقيقه آغازين فيلم كم رنگ تر بود آيا قدرت انتقال مفهوم به همان ميزان بود. 
وي در اين باره تصريح كرد: بايد نقش منفي و مثبت هر دو برجسته باشد تا ديده شود و اگر نقش منفي نيز برجسته نباشد كار به خوبي در نمي آيد. 
دريا لعل اظهارداشت: برآيند شخصيت اكبر عبدي در ذهن مخاطب بيشتر از الناز شاكر دوست ماندگار مي شود تشخيص برآيند مثبت نمايي ديني از برآيند انتهاي اثر است. 
وي تصريح كرد: مخاطب در پايان داستان با "حاج يوسف" بيشتر ارتباط برقرار مي كند و در راستاي رسيدن به آن نتيجه است./ي2
برچسب ها: رسوایی ، ده نمکی ، دریالعل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.