وزيرآموزش و پرورش گفت: نقش دانش آموزان در فرهنگ سازي اجتماعي اعجاب برانگيزاست.

به گزارش خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران؛از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، حميد رضا حاجي بابايي دربازديدازمشهدشهداخوزستان افزود : خدا را شاكريم كه درشروع سال نو در استان خوزستان مشهد شهدا حضورپيدا كرديم و اميدواريم در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي دو قله ي بلند موفقيت هاي ملت ايران رقم بخورد .
وزير آموزش و پرورش با تقدير از زحمات و خدمات استاندار كه نگاه خوبي به آموزش و پرورش دارند خاطر نشان كرد : ميزان فهم هر مسوولي به اندازه ميزان فهم او از آموزش و پرورش است و خوزستان وقتي استان توسعه يافته مي شود كه آموزش و پرورش مطلوبي داشته باشد.
وي با اشاره به كسب رتبه دوازدهم استان خوزستان در المپياد  اظهار داشت : وزارت آموزش و پرورش  در سه سال گذشته  3 مدال ، سال قبل 5 مدال و امسال 7 مدال در سطح بين الملل در المپياد هاي جهاني كسب كرد.
حاجي بابايي با  تاكيد برافزايش  اميد و نشاط در بين فرهنگيان و دانش آموزان استان خوزستان تصريح كرد : نقش دانش آموزان در فرهنگ سازي اجتماعي اعجاب برانگيز است.
وزير آموزش و پرورش به تحول بنيادين يعني تغيير تفكر در آموزش و پرورش اشاره كرد و افزود : معلم بايد عزت داشته باشد تا انگيزش لازم جهت خدمت رساني داشته باشد و رمز موفقيت آموزش و پرورش در اين است كه جايگاه معلم و تعليم و تربيت  جايگاه ويژه اي باشد.
وي با تاكيد بر اينكه بازده طرح هاي موجود در آموزش و پرورش بصورت كوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت است تصريح كرد :مهندسي نيروي انساني همراه با هيات علمي شدن معلمان از اركان سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش مي باشد.
حاجي بابايي در ادامه به پذيرش 25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگيان اشاره كرد و ياد آور شد : از اول بهمن ماه احكام دانشجويان دانشگاه فرهنگيان صادر شده است .
وزير آموزش و پرورش با تاكيد بر اينكه دستگا ههاي مختلف بايد در ساخت و تجهيز هنرستان ها به آموزش و پرورش كمك كنند افزود : اگر آموزش و پرورش  در كشور حركت رو به جلو داشته باشد همه چيز در كشور متحول خواهد شد./جم

 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار