"عقاب صحرا" ساخته مهرداد خوشبخت با بازي شهرزاد كمال زاده در جشنواره سي و يكم حضور پيدا مي كند.


شهرزاد كمال زاده بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص حضورش در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در جشنواره امسال 2 فيلم با نام هاي "بشارت يك شهروند هزاره سوم" و "عقاب صحرا" را دارم.
 
وي در خصوص ايفاي نقش در فيلم سينمايي "عقاب صحرا" اظهار داشت: فيلم سينمايي "عقاب صحرا" به كارگرداني مهرداد خوشبخت و تهيه كنندگي عباس اكبري است، اين فيلم اثري تاريخي و مربوط به زمان حضرت محمد (ص) است.
 
وي افزود: در اين فيلم نقش دختري عرب را بازي مي كنم كه به همراه دوستش قصد فرار از شهر مكه به مدينه را دارند كه در ميان راه يكديگر را گم مي كنند و وارد ماجراهايي مي شوند.
 
كمال زاده در مورد لوكيشنهاي فيلم تصريح كرد: تمامي فيلم در شهر يزد و روستاهاي اطراف آن فيلم برداري شد.
 
وي در خصوص تجربه اش در اين گونه آثار عنوان كرد: اين اولين تجربه من در فيلمي تاريخي و فضاهاي خاص آن بود به خصوص كه به دليل ايفاي نقش يك دختر معدب بايد گريم متفاوتي را تجربه مي كردم.
 
وي افزود: به نظرم كار، اثر فاخر و خوبي شده و اميدوارم در جشنواره بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب كند.
 
وي با اشاره به بازيگران كار گفت: در اين فيلم با بازيگراني چون انوشيروان ارجمند، كيكاووس باكيده، عليرضا كمالي نژاد، حسين سليماني، روناك يونسي همبازي بودم.
 
كمال زاده در خصوص تله فيلم جديدش بيان كرد: تله فيلمي را با نام "فرار" به كارگرداني سيد رضا صافي و تهيه كنندگي علي مرتضوي به زودي بازي خواهم كرد، در اين فيلم نقش دختر يك جنگلبان را بازي مي كنم.
 
وي خاطر نشان كرد: قصه اين فيلم مربوط به سال 57 مي شود و من در اين فيلم به فرار سربازها كمك مي كنم و اين كار دو روز ديگر كليد خواهد خورد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار