منتقد سینما گفت: فيلم سينمايي "رسوايي" فيلمي عامه پسند، سطحي، شعاري و قابل پيش بيني براي مخاطبان است.

منوچهر اكبرلو، منتقد سينما در خصوص فيلم سينمايي "رسوايي" و نوع ساخت مسعود ده نمكي به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي "رسوايي" از همان الگوي آشكار سينماي عامه پسند پيروي مي كند و بر اخلاقيات سطحي، شعاري تكيه مي كند و يك پايان خوش و قابل پيش بيني براي تمام تماشاگران فيلم دارد.
وي افزود: فيلم الگوي اطلاق شونده اي از اخلاقيات احساسي، غير واقعي و غير كاربردي از آنچه در سينماي عامه پسند ايران است كه از دهه 40 اين روند مكرر تكرار شده است.
اكبرلو تصريح كرد: الگويي كه بخشي از تماشاگران سينما در همه اين سال ها از آن خوشش آ‌مده و به همين دليل از اين گونه قصه گويي ها، در سينما و فيلم هاي ماهواره هاي مورد پسند مخاطبان قرار مي گيرد.
وي ادامه داد: اين گونه فيلم ها بي نياز از تفكر و انديشه فيلمساز است و هر فيلمساز تازه كاري قادر به توليد آن است.
اكبرلو در خصوص آثار سه گانه اين كارگردان اظهار داشت: فيلم هاي سه گانه اين كارگردان هم از اين جنس بوده و تفاوتي بين "اخراجي ها"‌ و "رسوايي" نيست و مخاطبان به عنوان يك وسيله تفريحي به سينما رفته و به تماشاي فيلم مي نشينند و توجهي به كارنامه كاري كارگردانان ندارند.
وي عنوان كرد: ده نمكي جداي از سينما همواره توانايي ويژه اي در جذب مخاطب عام و موج سازي در اين عرصه را دارد و همچنين توجه بسياري به بازار فيلم و تبليغات دارد و اين خود بخش مهمي از صنعت سينما است كه بعضي از فيلمسازان نسبت به آن بي توجه هستند.
وي خاطرنشان كرد: ده نمكي با اين روش عطش مخاطبان را افزايش داده و آن ها را براي ديدن فيلم تحريك مي كند، وي تا به امروز در اين زمينه موفق عمل كرده است./ی2
برچسب ها: رسوایی ، اکبرلو ، ده نمکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار