فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: سارقان سیم برق در پوشش دستفروش که به روستاهای منطقه می رفتند، پس از شناسایی به دام یگان های حفاظت افتادند.

ˈعباس میرزاکریمیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: با توجه به حساسیت ایام نوروز و تعطیلات ابتدای سال، تشدید امنیت و حفاظت از مناطق گردشگری در دستور کار یگان های محیط زیست با گشت های متعدد و شبانه روزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند روز گذشته به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شدند و پس از بررسی وضعیت آنان به صورت نامحسوس در منطقه ممنوعه کوه سفید، آنان را که در حال سوزاندن سیم های برق به منظور فروش آنها بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی کردند.

این مقام مسوول بیان کرد: در مناطق تحت مدیریت سازمان، به استناد ماده 16 قانون حفاظت و بهسازی مأمورین یگان حفاظت که ضابط قضایی نیز محسوب می شوند، قائم مقام تمام تشکیلات دولتی تلقی می شوند.

میرزاکریمی ادامه داد: در سال 92 با برنامه ریزی و هماهنگی لازم که بین دستگاه های نظامی و انتظامی و نیز دولتی صورت گرفته، موجب شده تا در شهرستان شاهد خدمات مطلوبی بویژه برای گردشگران و مهمانان نوروزی باشیم که حفظ امنیت در منطقه نیز بخشی از این راهکار مطلوب است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند اعلام کرد که از مأموران کاشف به لحاظ هوشیاری در انجام وظیفه قدردانی به عمل آمد./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.