ملی پوش ایروبیک ژیمناستیک اظهار داشت: با اینکه در مسابقات آسیایی نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک ایران را کسب کردیم ولی بدون مربی خارجی به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم.

رضا فرخیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سال 91 در مسابقات قهرمانی جهان بلغارستان در بین 6 تیم برتر دنیا قرار گرفتیم و توانستیم سهمیه حضور در مسابقات جهانی کلمبیا را که در مرداد ماه 92 است کسب کردیم.

وی اضافه کرد: با اینکه کسب نخستین مدال ژیمناستیک کار بزرگی بود اما ملی پوشان برای حضور در مسابقات جدید و درخشش هر چه بیشتر در آنها به برنامه‌های جدید نیاز دارند و رسیدن به این هدف بزرگ جز با حضور یک مربی با تجربه حاصل نمی‌شود هر چند هادی ‌قاسم‌پور و علی اروجی از جمله مربیان با تجربه کشورمان هستند و تاکنون توانست‌ه‌اند کمک بزرگی به ملی‌پوشان کنند.

فرخیان با تاکید بر اینکه پس از مسابقات آسیایی هیچ اردویی را در تیم ملی نگذراندم گفت: مهم‌ترین مشکلی که در فدراسیون ژیمناستیک وجود دارد کمبود بودجه است که این مسئله ضعف تمام رشته ها را به دنبال داشته، از طرفی آنچه در ایروبیک‌ ژیمناستیک نقش تعیین‌کننده دارد تمرینات گروهی است که متاسفانه در حال حاضر حدود 5 ماه است از هیچ اردویی‌ خبری نیست.

ملی پوش ایروبیک‌ ژیمناستیک با بیان اینکه چشم و دلمان به لیگ بود که لغو شد اظهار داشت: امسال برای دومین بار لیگ ایرو‌بیک ژیمناستیک لغو شد که دلیل آن هم عدم وجود اسپانسر در این رشته ورزشی است و تلاش هیچ یک از ملی‌پوشان در جذب اسپانسر به نتیجه نرسید.

وی خاطر نشان کرد: هیچ اسپانسری به رتبه 4 ایران در رده‌بندی جهانی در سال 2010 توجه نمی‌کند و این مسئله تنها به همین بخش محدود نمی شود و حضور ملی پوشان در مسابقات جهانی کلمبیا نیز قطعی نیست.

فرخیان در پایان تصریح کرد: امیدوارم تا سال آینده بودجه کافی به فدراسیون تعلق بگیرد و هم‌چنین ملی‌پوشان با کمک یک مربی با تجربه در سطح گریگوری آسکان، سرمربی سابق تیم ملی، بتوانند به نتیجه‌ای به مراتب بهتر از مسابقات آسیایی سال گذشته برسند و جایگاه خود را در جهان تثبیت کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار