يکي از اعضاي هيئت رئيسه کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيي مجلس گفت: تا زماني که اهمال در وظايف نظارتي از سوي مسئولان وجود دارد، نمي توان به تنظيم بازار و مهار قيمت ها اميدوار بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ سکينه عمراني ادامه داد: مسئولان بايد به خوبي در خصوص وجود يا عدم وجود کمبود در خصوص مايحتاج مردم پاسخگو باشند تا بتوان تصوير واضحي از نيازها و راه هاي رفع آنها ارائه کرد.

عضو هيئت رئيسه کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس يادآور شد: اميد است مردم با کاهش تقاضاي خود کمک بزرگي به تنظيم بازار و مهار قيمت ها انجام دهند.

نماينده مردم در مجلس با بيان اينکه در صورت تشديد نظارت ها و کنترل ها شاهد افزايش قيمتي براي مايحتاج شب عيد نخواهيم بود، گفت: ميوه شب عيد کاملا از توليد داخل تهيه شده و واردات صورت نگرفته است.

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس با انتقاد از کمبود حمايت از کشاورزان و باغداران از سوي دولت، افزود: افزايش توليدات داخلي يعني تامين نياز داخل و در نتيجه صادرات و راه يافتن به بازار جهاني که به سود اقتصاد کشور است.

نوروزي ادامه داد: در صورتي که افزايش قيمتي در بازار براي ميوه شب عيد صورت بگيرد، مسئولان بايد پاسخگوي اهمال در وظايف خود و ضعف نظارتي موجود باشند.

روزنامه صبح اقتصاد

19/ 12/91

برچسب ها: نظارت ، ضعف ، افزایش قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار