مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: حوزه راهداری در استفاده بهینه و حداکثری ظرفیت ناوگان راهداری همچون مرحله قبل رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مصطفی عباسی با اشاره به ارائه جدول مقایسه‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازي در خصوص آمار ماشین آلات مجهز به سامانه GPS گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که در خصوص آماده سازی و فعالیت ناوگان راهداری این اداره کل اندیشیده شده بود توانستیم همچون مرحله پیشین، رتبه نخست کشوری در استفاده و فعالیت ناوگان جاده‌ای را به دست آوریم.
وی با اشاره به تجهیز اکثر قریب به اتفاق ناوگان راهداری این اداره کل به سامانه GPS گفت: با عنایت به ثبت ترددهای ناوگان راهداری کشور در مرکز مدیریت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کسب رتبه نخست کشوری آن هم در دو مرحله پشت سرهم، نشان از فعالیت بهینه و حداکثری گشت‌های راهداری و دیگر خودروهای حوزه راهداری این اداره کل است.
عباسی گفت: رتبه بندی ناوگان راهداری کشور در استان‌های مختلف براساس درصد تعداد ماشین آلات فعال و میانگین مسافت طی شده تعیین می‌شود که در یک هفته پایانی سال 91 تا فروردین سال جاری به ترتیب استان‌های قم، فارس و یزد رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.