شوخی خنده‌بازاری‌ها این بار در آیتم نود درصد با سرمربی قبلی استقلال "مظلومی" که لقب سوبله و چوبله را داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه خنده بازار در آیتم فرودگاه پرواز 422 با یک مجروح به زمین نشست و مردم با پاهای خود ترمز گرفتند این موضوع که مردم با هر هواپیمایی پرواز می کنند سبب شده که به هواپیما های ناسالم اهمیت داده شود.
در آیتم بعدی VQA بحث ریاضت اقتصادی مطرح شد که کودکی کارشناس برنامه در این مورد گفت: من از بچگی در مدرسه در درس ریاضت ضعیف بودم و شیگودکی نیز عنوان کرد که ریاضتش ضعیف بوده و به جای آن درس علومش قوی تر بوده است.
در ادامه ی این آیتم به خاطر اجرای ریاضت اقتصادی قرار بر این شد که یکی از کارشناس‌ها از کار بیکار شود به همین دلیل کودکی گفت: من کرجیک‌جیک می کنم برات تحلیل خوب می کنم برات ندارم برم.
در آیتم نود درصد "مظنومی" سرمربی‌ که بعد از مدت توانسته بود به عرصه فوتبال برگردد و در خصوص تیم سوبله چوبله صحبت کرد و در مورد بازیگری که سال قبل به دلیل مشکل خانوادگی از این تیم رفته بود صحبت هایی را مطرح کرد در آیتم بعدی یکی شعر در خصوص اوضاع گفت: با این حال و اوضاع خود کاری واسه آدم می مونه جوهری به آدم می مونه و در خصوص قیمت بالای آجیل یکی دیگر از شعرا گفت می سوزد از قیمت بالا کف پا پس به همین مناسبت قرار شد که دیگر در صف آجیل نایستند اما به محض آمدن یک کامیون بایستی ارزان قیمت همه ی حرف های قبلی خود را ملغی اعلام کردند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار