پس از گمانه زنی های بسیار و حرف و حدیث هایی که پیرامون انتخاب سرمربی فصل جدید پرسپولیس مطرح بود جدیدا خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر حضور علی پروین به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ، خبرهای جدید حکایت از این دارد که خبری از سرمربیان بزرگ خارجی از جمله متسو فرانسوی و خوزه مانوئل پرتغالی در پرسپولیس نیست و امروز و فردا کردن مسولان باشگاه پرسپولیس در مورد عقد قرارداد با یکی از این مربیان بزرگ بی نتیجه مانده است.
خبرهای جدید این گونه حکایت می کند که رویانیان مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس پس از عقد قرارداد با بازیکنانی بزرگ که خود بحث های زیادی را ایجاد کرد اکنون از جذب مربی خارجی ناامید شده و از حضور علی پروین در تیم خود صحبت کرده است .
براساس این گزارش ، باید منتظر ماند و دید رویانیان که با جذب ستاره های لیگ برتر فوتبال کشور از یک پرسپولیس رویایی و کهکشانی در فصل جدید صحبت می کرد ، این تیم پر از ستاره را به چه کسی خواهد سپرد.
'گفتنی است ، لحظاتی پیش یک منبع اگاه و نزديک به علي پروين در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد که علی پروین به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد ./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار