رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی گفت: زائران حضرت رضا(ع) در ایام نوروز استقبال خوبی از پیست کارتینگ مجموعه ارشاد مشهد داشته‌اند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد رضا رمضانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زائران حضرت رضا(ع) در ایام نوروز استقبال خوبی از پیست کارتینگ مجموعه ارشاد مشهد داشته‌اند.

رمضانی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان در تعطیلات نوروز امسال بر طبیعت گردی متمرکز است.

وی افزود: کمیته دو دیفرانسیل این هیئت در ایام نوروز برنامه‌های مختلف طبیعت گردی با موتور تریل در ارتفاعات اطراف شهر مشهد را برگزار می‌کند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای سال جدید، گفت: برگزاری تمرینات منظم موتورسواری و اتومبیل رانی در مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد و دیگر پیست‌های استان از جمله این برنامه‌ها است.

رمضانی با بیان اینکه مقرر شده تا در هر فصل مسابقات یکی از رشته‌ها برگزار شود، افزود: بهار امسال مسابقات رالی شهری، اتومبیل سرعت و دریفت در استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک در مشهد خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این، حضور فعال در نمایشگاه‌های کشوری در بخش‌های مختلفی همچون اتومبیل‌های کلاسیک، آنتیک و تاریخی در سال 92 در دستور کار هیئت قرار دارد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان‌رضوی اعزام تیم به مسابقات کشوری در رشته‌های موتور سنگین، موتور کراس، کارتینگ، اتومبیل سرعت، دو دیفرانسیل را از برنامه‌های مهم این هیئت عنوان کرد.


برچسب ها: استقبال ، زائران ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.