معاون هماهنگی امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي امروز، ايران در دنيا به دليري، رشادت و حماسه آفريني شناخته مي شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد مهدي اعلايي در حاشيه بازديد از طرح آرامش بهاري اداره كل اوقاف و امور خيريه استان در امامزاده سيد مرتضي (ع) شهرستان كاشمر، در جمع خبرنگاران گفت: ميليونها زائر دلداده اهل بيت(ع) كه لحظه تحويل سال نو را با معرفت و شناخت، در كنار مضجع نوراني امام رئوف علي بن موسي الرضا (ع) حاضر شدند يقينا برات نيل به «احسن الحال» در سال جديد را دريافت كرده اند.

وی گفت: راه رستگاري، تمسك به اهل بيت (ع) و توسل به توجهات و عنايات ائمه معصوم (ع) است و تا زماني كه كشور و مردم ما در اين مسير و زير بیرق ولايت اهل بيت حركت مي كنند عزت و توفيقاتشان روز افزون است و فشار و تهديدها بر عليه آنان بي اثر خواهد بود.

معاون هماهنگي امور زائرین استانداري خراسان رضوي خاطر نشان كرد: تماس و صحبت با زائران امام هشتم كه از اقصي نقاط كشور و جهان به اين حريم نوراني آمده اند حاكي از آن دست كه معرفت به شان و رسالت امام و بصيرت ناشي از درك مفاهيم عميق تشيع، روز به وروز در حال افزايش است و اين همان نقطه اي است كه دشمنان ما از آن باك دارند و براي آسيب زدن به آن برنامه ريزي مي كنند.

معاون هماهنگي امور زائرین استانداري خراسان رضوي با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبری، گفت: به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي امروز، ايران در دنيا به دليري ،رشادت و حماسه آفريني شناخته مي شود و يقينا با درايت رهبر معظم انقلاب و بصيرت ملت بزرگ ايران سال جديد تبلوري از حماسه هاي بياد ماندني در عرصه هاي سياسي و اقتصادي خواهد بود.

اعلايي گفت: طليعه حماسه سياسي ملت ايران در سال جديد و نخستین روز سال، در پايتخت معنوي ايران، مشهد مقدس شكل گرفت كه نمايشي از تجديد عهد مليونها زائر علي ابن موسي (ع) با ولي امر بود.


برچسب ها: معاون ، هماهنگی ، امور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.