وجود آب‌هاي‌گرم معدني متعدد، مناطق کوهپايه‌اي زيبا و آبشارهاي گوناگون زيبايي خاصي به منطقه سراب آذربايجان شرقي بخشيده است.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، "سيد مهدي بني فاطمه" بخشدارمرکزي سراب امشب در جمع خبرنگاران گفت: مناظر زيباي طبيعي و تفرجگاه‌هاي روستاهاي اطراف سراب بهار لذت‌بخشي را به ميهمانان‌نوروزي هديه مي‌دهد.
 وي با دعوت از مسافران نوروزي و طبيعت دوستان اقصي نقاط کشور به‌خصوص هم استاني‌ها براي گذراندن بخش دوم تعطيلات در منطقه سراب اظهارکرد: دهياري‌ها براي استقبال و پذيرايي از گردشگران آمادگي کامل داشته و از مدت‌ها قبل نسبت به تنظيف و زيباسازي روستاهاي خود اقدام کرده‌ا‌ند.
 بني‌فاطمه وجود آب‌هاي‌گرم متعدد در روستاهاي سراب،کوهپايه‌هاي زيبا و دلپذير و آبشارهاي گوناگون را از دلايل خود براي دلچسب بودن سفر به منطقه سراب عنوان کرد و افزود: منطقه گردشگري بزقوش سراب با دارابودن آب‌گرم معدني مجزا براي مردان و زنان، سرويس‌هاي مناسب بهداشتي، مهمان‌پذيرهاي مشرف به کوهستان، بوفه‌هاي فروش مواد غذايي و نيز مسجد مجهز مهمترين مرکز گردشگري سراب محسوب مي‌‌شود.
بخشدارمرکزي سراب تصريح کرد: جاده دسترسي به منطقه بزقوش نيز آسفالته بوده و در آينده سرمايه‌گذاري‌هاي بيشتري در آن صورت خواهد گرفت.
 اين مقام مسئول در ستاد گردشگري شهرستان سراب يادآور شد: منطقه دربند در دهستان رازليق داراي مناظر بسيار زيباي طبيعي و آبشار زيبايي با نام عاميانه شر‌شر است که مي‌تواند اسکان‌گاه مناسبي براي مسافران به‌خصوص در روز طبيعت باشد.
 بني‌فاطمه، از آب‌هاي گرم شالقون،اردها و منطقه زيباي گردشگري سهزاب نيز نام برد.
برچسب ها: مناظر ، گرم ، معدنی ، متعدد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار