در پی افزایش رضایت گردشگران استان فارس، میزان ماندگاری سفر در این استان از 1/2 روز به بیش از 3 شبانه روز رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانیان معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور، با اشاره به افزایش رضایتمندی گردشگران و ماندگاری سفر  در استان فارس، گفت: برپایی برنامه های فرهنگی، جشنواره صدای بهار و نیز اجرای ویژه برنامه های معنوی در استان فارس، افزایش رضایتمندی گردشگران را به همراه داشته  به طوری که میزان ماندگاری سفر در این استان از 1/2 روز به بیش از 3 شبانه روز رسیده است.

جهانیان با بیان اینکه هم اکنون میزان متوسط اقامت در استان فارس 4 شبانه روز است، تصریح کرد: این افزایش ماندگاری نشان از رضایتمندی مسافران و نیز فراهم آوردن امکانات و تسهیلات لازم گردشگران در این ایام دارد. 

رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور، ادامه داد: تعامل و همکاری فرابخشی خادمان نوروزی استان فارس در کنار غنی سازی اوقات فراغت گردشگران موجب رضایتمندی صد درصدی گردشگران نسبت به ارائه خدمات ستاد تسهیلات سفر استان فارس شده است.

جهانیان با اشاره به رشد 29 درصدی اقامت شب در هفتمین روز فرودین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: براساس آمارموجود، ميزان اقامت مسافران نوروزي به 7 ميليون و 251 هزار و 285 نفر شب اقامت رسيده است.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي در ادامه خاطر نشان کرد: در این روز  650 مورد بازدید نظارتی صورت گرفته که منجر به ثبت 32 تشويق، 54 تذکر و 38 اخطار در سراسر کشور شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار