مسؤل گروه امداد و نجات و آتشنشانی منطقه آزاد ارس از استقرار هفت اکیپ امداد و نجات و آتش نشانی متشکل از 40 نفر نیروی متخصص همراه با امکانات امدادی و آتشنشانی درنقاط حادثه خیز و جاده های مواصلاتی ارس خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، ابراهیمی گفت: گروه امداد و نجات منطقه آزاد ارس بصورت 24 ساعت و در قالب تیم های ثابت و سیار آماده ارائه خدمات می باشند.

وی با بیان اینکه امیدواریم هیچ کس نیازمند یاری گروه امداد و نجات نباشد اظهار کرد: گروه امداد و نجات منطقه آزاد ارس با بهره مندی از امکانات و تجهیزات مختلف یکی از مجهزترین پایگاه های استان آذربایجان شرقی می باشد.

رئیس ستاد بحران منطقه آزاد ارس از تجهیز مرکز امداد و نجات ارس به دو دستگاه آمبولانس ویک دستگاه خودروی آتشنشانی مجهز نیز خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی با دستور مدیرعامل سازمان در اسرع وقت تجهیزات لازم خریداری و به امکانات این مرکز افزوده شد.

محبوب ابراهیمی با اشاره به شعار گروه امدادی ارس که "هیچ وقت مسافرین نوروزی را درجاده ها تنها نخواهیم گذاشت" گفت: قدر شناسی وصداقت جزیی از زندگی ماست و ما همیشه قدردان محبت های ملت عزیز ایران اسلامی خواهیم بود.

مسؤل گروه امداد و نجات و آتشنشانی منطقه آزاد ارس گفت: 581 ماموریت امداد و نجات و اطفاء حریق در سال گذشته توسط مرکز امداد و نجات و آتشنشانی ارس صورت گرفته است.

ابراهیمی از اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات امدادی به مرکز امداد و نجات ارس خبر داد و گفت: یک دستگاه آمبولانس مجهز به ارزش یک میلیارد ریال توسط شرکت اوغور تجارت ارس به مرکز امداد و نجات ارس اهداء شد./س

 

برچسب ها: استقرار ، آزاد ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.