مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: معرفی گزینه نهایی از بین تمامی ائتلاف ها، جامعه روحانیت تاکنون به مصداق مشخصی نرسیده است، موشک های فجر 5 نقطه طلایی پیروزی مقاومت در جنگ 8 روزه و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

معرفي" گزينه نهايي" از بين تمامي ائتلاف‌ها / جامعه روحانيت تاكنون به مصداق مشخصي نرسيده است


عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: جامعه روحانيت پس از فعاليت و تبليغات آزادانه افراد در قالب تمامي ائتلاف‌ها 3 نفر را انتخاب مي‌كند و اين 3 نفر متعهد مي‌شوند تا در يك مرحله ديگر با يكديگر به رقابت بپردازند.

از رونمايي از هواناو "تندر" تا مأموريت پدافند هوايي در خارج از مرزهاي کشور

حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران در آبان ماه 1391، اخبار مختلفي را پي‌گيري كرد كه در اين گزارش به مهم‌ترين آن‌ها مي‌پردازيم.

موشک‌هاي فجر 5 نقطه طلائي پيروزي مقاومت در جنگ 8 روزه
يک کارشناس مسائل خاورميانه به‌کارگيري موشک‌هاي فجر 5، در جنگ 8 روزه غزه را نقطه طلائي پيروزي مقاومت دانست و گفت: اين موشک‌ها يکي از موفقيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران بود که پس از برخورد به سرزمين‌هاي اشغالي اظهارات اميدوار کننده مقامات فلسطيني را به دنبال داشت. اين موشک‌ها حيثيت، شرافت و افتخاري براي ملت شريف ايران محسوب شده که کشورمان همواره، پس از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي يکي از مدافعان اصلي آرمان‌هاي والاي مردم فلسطيني به شمار رفته است.

منتخب ائتلاف سه‌گانه مورد تایید شورای نمایندگان مجلس است
عضو کميسيون عمران مجلس گفت: این شورا از ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان حمایت خواهد کرد چرا که اين ائتلاف را به ديدگاه‌ها و فرمايشات مقام معظم رهبري نزديکتر دانسته و منتخب این ائتلاف مورد تایید اين شورا نيز قرار مي‌گيرد.

انتقاد آقاي نماينده به كاريكاتورش+ عكس
حاشيه‌هاي تصويري صحن‌علني مجلس شوراي اسلامي در سال 91 را در زير مشاهده كنيد.

اعضای ائتلاف سه گانه به ائتلاف پایبندند
مشاور رهبری در امور بین الملل گفت: دولتی که در آینده می آید به طور حتم باید با برنامه باشد تا بدین وسیله بتواند به نحو مطلوب خواسته های مردم را عملیاتی کند.

بان‌کي‌مون و احمدی‌نژاد تلفنی گفت‌وگو کردند

رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل بر اهمیت تصویب معاهده خلع سلاح و ضرورت مقابله و کنترل جابجایی سلاح در جهان به ‌منظور برقراری امنیت بین المللی تاکید کرد.

اندیشیده شدن تمام تمهیدات برای برگزاری "انتخاباتی پرشور"
وزیر اطلاعات از اندیشیده شدن تمام تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشور از سوی وزارت اطلاعات و حفاظت از آن خبر داد.

ائتلاف‌ها نبايد براي حذف يکديگر باشند
دبيرکل آبادگران ايران اسلامي درباره تشکيل ائتلاف اکثريت اصولگرايان گفت: اگر اين ائتلاف‌ها در جهت ارائه يک تيم و يک دولت باشند، خوب است اما اگر براي حذف يکديگر باشند، کار صحيحي نيست.

آغاز عمليات اجرايي بلندترين سد دو قوسي جهان در لرستان با رمز «يا زهرا»
با حضور رييس جمهور، عمليات احداث سد و نيروگاه بختياري به عنوان بلندترين سد دوقوسي بتني جهان، در استان لرستان آغاز شد.

ورود نمایندگان 28 کشور به خوزستان/اعطای جایزه به همسر اوباما به خاطر نشان دادن ماهیت واقعی اسکار

کنگره بین‌المللی باروت خیس از 8 تا 10 فروردین در شلمچه برگزار می‌شود و تا این لحظه نمایندگانی از 28 کشور برای شرکت در این کنگره وارد خوزستان شده‌اند.

تعرفه‌های انتخابات شوراها از 17 فروردین توزیع می‌شود



رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: حدود 60 هزار شعبه اخذ رای در سراسرکشور کار رای گیری را انجام می دهند و تعرفه های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا از 17 فروردین به بعد توزیع می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار