معاون عمراني استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بهبود و افزایش قابل توجه زيرساخت هاي گردشگري استان طي چند سال اخير، اظهار داشت: پویایی استان از اوایل سال و نوروز، نشان آمادگی در سال پیش رو است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اشرف نيا در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان با حضور مهندس علویان صدر ناظر عالی ستاد دایمی تسهیلا ت سفر کشور افزود: حضور تمامی اعضای ستاد تسهیلات سفر استان در جلسه نشان می دهد که مدیران و روسای دستگاه ها شخصا در ایام نوروز بر دستگاه های تحت نظارت خود کنترل داشته و از آمادگی کامل برخوردارند.

اشرف نیا خطاب به ناظر عالی ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور ، این پای کار بودن اعضای ستاد تسهیلات سفر را نشانه علاقه مندی تمام دست اندرکاران صنعت گردشگری استان برای توسعه این حوزه دانست و گفت: آذربایجان شرقی با تمام قوا برای استقبال از گردشگران دور دوم سفرهای نوروزی و تابستانی آماده شده است.

وی با بیان اینکه طی روزهای سپری شده از تعطیلات نوروزی، با اقدامات انجام گرفته در شهرهای استان، آذربایجان شرقی میزبان شایسته ای برای گردشگران نوروزی بوده است،این استان را مقصد گردشگری مطمئنی برای گردشگران در کشور خواند.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: آذربايجان شرقي استاني داراي قابليت هاي بالاي گردشگري در زمينه هاي تاريخي، طبيعي و فرهنگي است كه اين توانايي ها در تمام مدت به خصوص در تعطيلات نوروز و تابستاني به خوبی به گردشگران نشان داده شده است.

اشرف نیا تصریح کرد: ساخت و افزایش اماکن اقامتی در شهرستان های مختلف همچون هتل ها، هتل آپارتمان ها و مجتمع هاي بين راهي و توجه ويژه به مناطق نمونه گردشگري براي ايجاد امكانات رفاهي و خدماتي از اقدامات مشهود اداره کل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری استان در نوروز امسال بوده است.

وی با اشاره به گزارش های ارائه شده در این جلسه و نتایج نظارت های انجام گرفته پیش و طی ایام نوروز، اظهار داشت: افزايش نمازخانه هاي سيار و چادرهاي مسافرتي شهري در شهرستان هاي پر گردشگر، افزايش كيفیت اتوبوسهاي گردشگري و توجه بيشتر به خدمات جاده اي و نیز تبلیغات و اطلاع رساني خوب شهری از ديگر اقدامات قابل توجه ستاد تسهیلات سفر در استان بود./س

برچسب ها: نوروز ، نشان ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.