جانشين فرماندهي انتظامي کرمان ضمن تاکيد بر پوشش جاده هاي استان با استفاده از يك هزار گشت خودرويي و موتوري، گفت: تصادفات فوتي در ايام نوروز امسال 52 درصد کاهش داشته اند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "علي کاظمي" صبح امروز در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه، با اشاره به حضور پررنگ پليس در سطح جاده هاي استان و ارائه خدمات گوناگون انتظامي ، ترافيکي و اجتماعي به مسافران نوروزي، اظهار داشت: پليس با ارائه خدمات مضاعف وخدمت صادقانه در ايام نوروز، مي تواند مشارکت و اعتماد مردمي را افزايش دهد که رضايتمندي مردم از عملکرد ماموران انتظامي در طول چند روز اخير، نشان از تحقق اين امر در استان کرمان است.
 وي ضمن تاکيد بر پوشش جاده هاي استان با استفاده از يك هزار گشت خودرويي و موتوري و استقرار 112 پايگاه پليس در چادر و كانكس، خاطر نشان کرد: در ايام تعطيلات نوروز امسال، تا كنون سوانح رانندگي منجر به فوت، 52 درصد و تصادفات جرحي، 16 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته اند.
 وي آموزش همگاني و نهادينه سازي فرهنگ انضباط اجتماعي در ميان مردم، استفاده از فناوري هاي نوين و سامانه هاي هوشمند کنترل ترافيکي در سطح جاده ها، شناسايي نقاط حادثه خيز استان و ايمني سازي آنها و تسريع در خدمات رساني به مجروحان حوادث را از جمله دلايل کاهش سوانح و تلفات در اين ايام دانست و ابراز داشت: پليس دلسوز مردم است و هم‌کاري مردم در اجراي قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، سلامت آنان را در پي خواهد داشت.
 اين مقام مسئول اظهار داشت: تصاوير ارسالي از دوربين هاي کنترل ترافيک و گزارشات پليس راه و راهور کرمان حاکي از آن است که مسافران نوروزي در همه جاي استان، شاهد ترافيکي روان در سطح معابر درون شهري و برون شهري هستند.
 جانشنين فرماندهي انتظامي استان کرمان با اشاره به وقوع 81 درصد تصادفات از ساعت 12:00 تا 24:00، توصيه كرد: رانندگان هنگام احساس خستگي و خواب آلودگي، بلافاصله وسيله نقليه خود را متوقف كرده، استراحت نمايند و به بهانه نزديك بودن مقصد، به رانندگي ادامه ندهند./
برچسب ها: کاهش ، تصادفات ، فوتی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار