تعداد تصادفات فوتي ما، امسال نسبت به سال گذشته به 13 مورد افزايش رسيده است که از اين تعداد 8 مورد آن سر صحنه و 1 مورد آن حين انتقال و همچنين 4 مورد آن در بيمارستان رخ داده است.

دکتر محمد عامري، سرپرست مرکز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شاهرود، در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، در خصوص آمار تصادفات جاده اي و شهري تاکنون گفت: 75 مورد تصادفات جاده اي بوده که از اين تعداد 205 مصدوم منتقل کرده ايم که در واقع اکثريت واژگوني خودرو بوده و همچنين 63 مورد آن تصادفات شهري که 98 مصدوم را به بيمارستان انتقال دادند.

وي با بيان اينکه متاسفانه تاکنون تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته افزايش يافته است، عنوان کرد: متاسفانه امسال تعداد تصادفات فوتي، جاده اي نسبت به سال گذشته افزايش يافته است که در واقع در سال گذشته 4 مورد و امسال اين تعداد به 13 مورد رسيده که در واقع 8 مورد سر صحنه و 1 مورد آن حين انتقال و همچنين 4 مورد آن در بيمارستان اتفاق افتاده است.

عامري، با اشاره به اينکه 16 مورد پايگاه شهري و جاده اي داشته ايم، اظهار داشت: 3 مورد پايگاه شهري و 13 مورد آن جاده اي است و همچنين 15 مورد امداد هوايي داشته ايم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اغلب مراجعين اورژانس شامل؛ بيماران قلبي، تنفسي و مسموميت ها بوده است./س
برچسب ها: تصادفات ، فوتی ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار