نیلسون کورئا جونیور در 26 دسامبر 1975 در ویتوربای برزیل متولد شد . هم اکنون وی با 37 سال سن درون دروازه پرسپولیس ایستاده است .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نیلسون که از ابتدای نیم فصل دوم در درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت تا الان عملکرد موفقی دراین تیم داشته است .

نیلسون صحبتهای جالبی درباره عید باستانی ایرانیها انجام داده که در ادامه از نظر خواهیم گذراند .

**شرایط زندگی ات در ایران چطور است ؟

زندگی در ایران هم سخت و هم آسان است . روزهای اول زندگی برای من و خانواده ام بسیار سخت گذشت اما کم کم مشکلم حل شد و اکنون زندگی بسیار راحتی داریم.

**در حال حاضر هیچ مشکلی از لحاظ زندگی در تهران نداری ؟

من به همراه خانواده ام به زندگی در اینجا عادت کردیم . ایرانی ها مردم بسیار خون گرم و مهمان نوازی هستند که شرایط را برای ما آسان تر از چیزی که هست کرده اند .به همین دلیل است که بسیار زودتر از چیزی که باید به زندگی در تهران عادت کردیم .

**از کدام غذاهای ایرانی خوشتان آمده است ؟

همه غذاهای ایرانی خوشمزه هستند . همسرم ژیلوانا عاشق کوکو سبزی های ایرانی شده است و این غذا را بیشتر از همه غذاهای دیگر دوست دارد .

غذاهای ایرانی را همسرتان یاد گرفته است ؟ همسرم دوست دارد که پخت و پزهای ایرانی را یاد بگیرد و تا به الان هم تلاشهای زیادی برای این کار کرد ه است .البته کمی سخت است ولی ژیلوانا سعی می کند درکنار غذاهای برزیلی ،غذاهای ایرانی را هم یاد بگیرد .

چه کسی خرید های خانه را انجام می دهد ؟ همسرم ژیلوانا در برزیل خرید های خانه را می کرد اما الان راننده مان زحمت خرید ها را می کشد .

**با بازیکنان برزیلی هم رفت و آمد داری ؟

علاوه بر فابیو که با او بسیار راحت هستم و رفت و آمد خانوادگی دارم . ژوسیلی فریرا بازیکن پیکان هم هست که با اوهم راحتیم . کلا ارتباط خوبی با هم داریم و به خانه یکدیگر می رویم .

**با وضعیت آب وهوایی ایران آشنا شدی ؟

بله هوای تهران خوب نیست اما مردم تهران و ایران واقعاً عالی هستند و این موضوع خوب است .

**در تهران جای مشخصی دارید که همیشه به آنجا بروید ؟

من بیشتر دوست ندارم به رستوران های ایرانی بروم و غذا بخورم چون غذای ایرانی را دوست دارم و بیشتر با خانواده به رستوران های شهرمی رویم .

**تجربه شروع سال نو در ایران چطور بود؟

من و خانواده ام اولین کریسمس را در ایران بودیم و اینجا جشن سال نو را بدون حضور خانواده امان برگزار کردیم . پدر ومادرم در کنارم نبودند وبرایمان سخت گذشت که سال نو درکنار خانواده ام نبودم

**عید ما با عید شما شباهتی هم دارند؟

مادر کریسمس بابا نوئل داریم وشما هم وقتی نزدیک نوروز می شود عمو نوروز دارید . شما هم شب عید غذای خاص شب عید دارید وما هم شب کریسمس غذای مخصوص می خوریم .ما وقتی کریسمس می شود به دیدن یکدیگر می رویم و برای همدیگر کادو می بریم . شما هم ب یکدیگر عیدی می دهید .

**فرهنگ و سنت ما ایرانیان را چطور می بینی ؟

در کل فرهنگ وسنت های تان را دوست دارم و فکر می کنم سنت های قشنگی دارید ./م
برچسب ها: زندگی ، سخت ، اینجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار