کارشاسان اعلام کردند سرعت اینترنت به شکل جهانی کند شده و علت آنرا به شرح زیر اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی؛ کارشناسان اعلام کردند کاهش سرعت اینترنت ناشی از یک حمله اینترنتی است که بزرگترین حمله از این دست در تاریخ محسوب می شود.

گفته می شود این حمله ناشی از تشدید اختلاف بین یک گروه مبارزه با اسپم و یک شرکت هلندی است که میزبان وب سایت های اسپم است.
 
حملات سایبری در سالهای اخیر بسیار افزایش یافته است.

از روز گذشته حمله سایبری دیگری در فضای مجازی اینترنت رخ داده است که کارشناسان رایانه از آن به عنوان بزرگترین حمله سایبری جهان تاکنون یاد می کنند.

این حمله سایبری سبب کند شدن دسترسی به اینترنت در سراسر جهان شد. این حمله پایگاه های اینترنتی را هدف قرار داده است که مانع انتشار هرزنامه های اینترنتی می شود. پایگاههای اینترنتی اروپایی اعلام کرده اند از یک هفته پیش این حملات سایبری آغاز شده بود که روز گذشته به اوج خود رسید و بر بسیاری از خدمات اینترنتی تاثیر منفی گذاشت.

کارشناسان رایانه هشدار می دهند که ممکن است آثار این حملات سایبری از این نیز بدتر شود. افرادی که خودشان را عامل این حملات سایبری خوانده اند می گویند پایگاههای اینترنتی هدف قرار گرفته مانع جریان آزاد اطلاعات در اینترنت می شوند.


برچسب ها: اینترنت ، جهان ، سرعت ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی محمدیان
۱۱:۴۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
باید برای بالا بردن سرعت اینتر نت کاری کرد چون تمام کار های روز مره بیشتر با اینتر نت انجام می شود
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۴:۲۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۲
يكي از عاملهاي سرعت پايين اينترنت در ايران اين فيلترينگ همه جانبه ي اينترنت است.
آخرین اخبار