بیمارستان رضوی در زمینی به مساحت 39 هکتار با زیربنای حدود 56000 در 5 طبقه احداث شده است. 36 هکتار از فضای مزبور، فضای سبز بشمار می رود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد بخشی از این فضای سبز در ضلع غربی ساختمان بیمارستان، بصورت بوستانی زیبا و مصفاً خودنمایی می کند. این فضای سبز بزرگ و منحصر به فرد، توانسته است علاوه بر ایجاد مناظر بدیع و چشم نواز، فضایی آرامش بخش برای بیمار و همراهیان وی فراهم آورد. بیمارستان بزرگ رضوی، چونان گوهری درخشان در سرزمین مقدس خراسان، با ارائه پیشرفته ترین خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی برای بیماران داخل و خارج کشور و با استفاده از پزشکان برجسته و محققان نخبه علوم پزشکی داخل و خارج کشور، در خدمت بیماران و نیازمندان می باشد.

بیمارستان رضوی با توجه به دوران فعالیت کوتاه مدت خود توانست ابتدا عنوان درجه یک و سپس برای دومین سال پیاپی، در سال گذشته، عنوان درجه یک عالی را ازآن خود کند. این در حالی است که بخشهای مختلف آن توسط بازرسان مختلف سازمانهای نظارتی بازبینی می شود تا به بیماران خارجی و ایرانی خود این اطمینان را بدهد که در امر درمان بیماران، از آخرین استانداردها و پروتکل ها استفاده می شود. در همین راستا، بیمارستان در تلاش است که هرچه زودتر گواهی نامه JCI را نیز دریافت کند. با تحقق این مهم بیمارستان رضوی اولین بیمارستان کشور خواهد بود که این گواهینامه معتبر را دریافت می کند.

بیمارستان رضوی با بکارگیری بهترین و مجرب ترین کادر درمانی از سراسر کشور و جهان سعی نموده است آخرین متدهای درمانی را برای بیماران خود استفاده نماید. در همین راستا و در جهت ارتقاء سطح دانش پزشکی بیمارستان رضوی تاکنون دهها کنگره و همایش بین المللی و ملی برگزار نموده است که شاخص ترین آنها کنگره بین المللی جراحی قلب در سال 2008، 2009 و2010 میلادی بوده است. در این کنگره ها، بهترین و بزرگترین دانشمندان رشته های مختلف پزشکی به بحث و تبادل نظر درباره آخرین دستاوردهای خود می پردازند. به گفته مهمانان خارجی این کنگره ها که بسیاری از آنها برای اولین بار به کشورمان سفر کرده بودند بیمارستان رضوی، فرصت مناسبی برای پژوهشگران و محققان ایجاد کرده و بی شک در آینده قطب مهم تولید علم در خاورمیانه خواهد بود.

شاید به همین علت است که پس از گذشت زمانی اندک، اکنون پروژه توسعه بیمارستان رضوی کلید خورده تا این مرکز درمانی وعلمی بزرگ کشور بتواند آماده تر و پررنگتر به رشد و بالندگی دانش پزشکی کشور و جهان کمک کند ./س


برچسب ها: بیمارستان ، رضوی ، مکانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.