یک مهاجم مسلح به چاقو دو تن از بستگان خود را به ضرب چاقو کشت و یازده تن دیگر از جمله شش کودک را در مقابل مدرسه ای در شانگهای زخمی کرد.

 به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه شانگهای دیلی، این مرد که "زانگ" نام دارد، خواهر و مادر شوهر خواهرش را در مشاجره ای خانوادگی بر سر پول در خانه شان کشت.

وی سپس با چاقو به دانش آموزانی که پس از پایان مدرسه به همراه والدینشان در مقابل مدرسه ای ابتدایی در منطقه فنگشیان در حومه شانگهای ایستاده بودند حمله کرد.

این روزنامه به نقل از یک شاهد نوشت: من چهار نفر را دیدم که با بدن خونین نزدیک مدرسه روی زمین افتاده بودند. این شاهد گفت دست ها، پاها و تقریبا همه جای بدن این افراد خونین بود.

این روزنامه افزود والدین کودکان و افراد دیگر، فرد مهاجم را در حالی که سعی می کرد فرار کند، گرفتند و کتک زدند.

پلیس نیز در بیانیه ای اعلام کرد شرایط جسمی 11 نفری که در این حمله زخمی شدند، باثبات است و تحقیقات در این خصوص آغاز شده است.

چین در سالهای اخیر صحنه چندین مورد حمله خشونت آمیز به کودکان بوده است. از جمله در سال دو هزار و ده پنج مورد از این حملات صورت گرفت که به کشته شدن 15 کودک و دو بزرگسال و زخمی شدن بیش از 80 تن منجر شد.

بروز این حملات خشونت آمیز مقامات چین را وادار کرده است تدابیر امنیتی را در اطراف مدارس تشدید کنند و منجر به درخواست برای تحقیقات بیشتر برای یافتن علت چنین اقداماتی شده است.

در سال 2011 هشت کودک به ضرب چاقوی زنی که مشکل روانی داشت و در یک مهدکودک در شانگهای کار می کرد، زخمی شدند.

برچسب ها: چاقو ، چین ، حمله ، شانگهای ، زخمی ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار