ايجاد بحث هاي قرآني، حفظ، قرائت و مفاهيم و آموزه هاي قرآني را با توجه به مصوبه پنجم انتخاب كرده ايم و همچنين در حوزه آموزشي (فوق برنامه هاي) ايجاد شد.

دكتر شريعتي، رئيس دانشگاه علامه طباطبايي، در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين مطلب كه در حوزه هاي پژوهشي و فرهنگي چه برنامه هاي دارند، گفت: در حوزه پژوهشي و فرهنگي، بحث هاي قرآني، حفظ، قرائت و مفاهيم و آموزه هاي قرآني را با توجه به برنامه هاي مصوبه پنجم انتخاب كرده ايم و همچنين در حوزه آموزشي (فوق برنامه هاي) را ايجاد كرده ايم و اين كار را با جديت دنبال مي كنيم.

وي با بيان اينكه بازنگري در حوزه علوم انساني در مقطع ليسانس و كارشناسي ارشد، عنوان كرد: از ديگر برنامه هاي پژوهشي، بازنگري در بحث علوم انساني در دوره ليسانس است و همچنين در مقطع كارشناسي ارشد، برنامه هاي را سامان دهي كرده و به وزارت علوم فرستاده ايم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: در حوزه فرهنگي بحث نشست ها براي اساتيد و دانشجويان راجع به مسائل اسلامي گذاشته ايم كه در حال  حاضر چهار دوره براي اساتيد در رابطه با مسائل (دانش افزايي و معرفت افزايي) برگزار كرده ايم./س

برچسب ها: علامه ، آموزش ، مفاهیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار