مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دولتی که در خلوت از ایران تقاضای کمک می کند، فیلم رسوایی دریچه تازه ای را در ذهن مردم نسبت به روحانیت باز کرد و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دولتي كه در خلوت از ايران تقاضاي كمك مي‌كند / خوراكي كه "دولت حجاز" تهيه مي‌كند "پادشاه بحرين" نشخوار نكند


عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين مطلب كه خوراكي كه "دولت حجاز" تهيه مي‌كند "پادشاه بحرين" نشخوار نكند، گفت: بهتر است پادشاه بحرين به فكر حفظ حقوق ملت خود باشد و غاصب ديگري را به نام" آل‌سعود"در منطقه مسلط نكند.

فيلم رسوايي دريچه تازه‌اي را در ذهن مردم نسبت به روحانيت باز كرد
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: فيلم رسوايي توانسته با پرداختن به نقش يک روحاني از زواياي مختلف، ديدگاه جديدي را در ذهن مردم نسبت به اين قشر باز کند.

ديدار اعضاي شوراي مركزي جبهه پايداري با آيت‌الله مصباح بعد از تعطيلات
دبيرکل جبهه پايداري گفت: پس از پايان تعطيلات عيد نوروز، اعضاي شوراي مرکزي جبهه پايداري ديداري را با آيت‌الله مصباح خواهند داشت و در اين ديدار درباره آخرين تحولات انتخابات صحبت مي‌كنند.

ائتلاف5 گانه در راستاي جلوگيري از تکثر در انتخابات تشکيل شده است

مسئول ستاد انتخاباتي محمدرضا باهنر گفت: ائتلاف 5 گانه از جمله گروه‌هايي است که در راستاي جلوگيري از تکثر در انتخابات آينده تشکيل شده است.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

ديدار ولايتي با سران عشاير کشور
مسئول امور استان‌هاي ستاد انتخاباتي علي اکبر ولايتي اعلام کرد: امروز جلسه‌اي در قالب ائتلاف سه‌گانه با اقوام و عشاير جنوب کشور در هتل پارس شيراز برگزار مي‌شود.

زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس نهم در چهار حوزه انتخابیه اعلام شد
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی نخستین انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

ایران خواستار توقف خشونت‌ در سوریه است/سفر رییس‌جمهوری به غرب آفریقا در اواخر فروردین

وزیر امور خارجه با اشاره به موضع گیری ها و اقدامات برخی کشورهای منطقه و خارج از آن درباره حوادث سوریه، گفت: این کشورها با تکرار اشتباهات اصرار دارند که اوضاع سوریه را پیچیده تر کنند.

دارالفنون نخستين دانشگاه تاريخ مدرن ايران دارالفنون

نام مدرسه‌ای است که به ابتکار "امیرکبیر" در زمان ناصرالدین‌شاه برای آموزش علوم و فنون جدید تاسيس شد و به عبارتي مي‌توان دارالفنون را نخستین دانشگاه در تاریخ مدرن ایران دانست.

آغاز روند اجرایی افزودن سیکل ترکیبی به 15 نیروگاه گازی در چند ماه آینده

وزیر نیرو از آغاز روند اجرایی برای افزوده شدن سیکل ترکیبی به 15 نیروگاه کشور در چند ماه آینده خبر داد.

طرح اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري اعلام وصول شد

حجت‌الاسلام سبحاني‌نيا عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: طرحي تحت عنوان اصلاح قانون رياست جمهوري كه به امضاي 120 نفر از نمايندگان رسيده است،اعلام وصول شد.

مراقب كلاهبرداران حرفه‌اي رايانه‌اي باشيم


از ارائه اطلاعات مالي و بانكي خود از قبيل شماره حساب، شماره كارت اعتباري و ... به سايتهاي متفرقه و مشكوك خودداري نماييد و از بانك‌ها و ساير مراكز رسمي و دولتي از عملكرد قانوني اين قبيل مراكز مطمئن شويد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار