طی نیمه اول نوروز سال 1392 بیش از 130،000 هزار نفر از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران و جشنواره ملی صدای بهار بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی بهروزی، سلامتی و سعادت برای عموم مردم ایران اعلام می دارد که طی روزهای اول تا ششم فروردین سال جاری تعداد 130 هزار و 182 نفر از این مجموعه بازدید و همچنین در جشنواره ملی صدای بهار شرکت کرده اند.
این مجموعه با تدارک برنامه های ویژه در قالب "جشنواره ملی صدای بهار" همچون تاتر و خیمه شب بازی، شعبده، مسابقات فرهنگی، ارائه بسته های گردشگری و برپایی غرفه های صنایع دستی میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی از این مجموعه است که این برنامه ها با استقبال چشمگیری از سوی هموطنانمان روبرو شده است.
مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و اکنون محوطه کاخ شامل کاخ اختصاصی نياوران و موزه پارچه و لباس های سلطنتی، کاخ صاحبقرانيه، موزه حوضخانه، کوشک احمدشاهي، موزه جهان نما، کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه ها است.
شایان ذکر است علاقه مندان برای بازدید از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران و همچنین شرکت در "جشنواره ملی صدای بهار" می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 19 به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند./ي2

برچسب ها: نیاوران ، گردشگر ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.