رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: رضایتمندی زائران و گردشگران مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان‌رضوی در قیاس با سال‌های گذشته روند رو به رشدی دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدرضا پهلوان ظهر امروز با اشاره به رشد رضایتمندی زائران و گردشگران استان نسبت به سال‌های گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رضایتمندی زائران و گردشگران در راس اهداف است.

وی با بیان اینکه مشهد به عنوان پایتخت معنوی ظرفیت زائرپذیری بالایی دارد، گفت: مشهد مقدس و شهرستان‌های منتهی به مشهد از حیث وجود مضجع شریف علی بن موسی الرضا و ظرفیت زائرپذیری بالا، همواره نگاه ویژه‌ای به ارائه تسهیلات و رضایتمندی زائران و گردشگران داشته است.

پهلوان افزود: از آنجایی که فرهنگ ایرانی ریشه در اعتقادات و باورهای دینی دارد، طیف عظیمی از زائران در مناسبت‌ها و فصل‌های زائرپذیر به خراسان‌رضوی و به ویژه مشهد مقدس سفر می‌کنند.

رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی از توسعه و رشد کیفی خدمات ارائه شده به زائران در ایام نوروزی 92 خبر داد و یادآور شد: ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی با احترام ویژه به زائران حرم مطهر رضوی و گردشگران خراسان‌رضوی به دنبال رفع نقطه ضعف‌ها و رشد نقاط قوت است.

وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی و ستاد تسهیلات زائران استان در ایام نوروز 92 امکانات مطلوبی در ابعاد مختلف اسکان و اقامت، بهداشتی، رفاهی، فرهنگی و امنیتی در اختیار زائران و گردشگران خراسان‌رضوی قرار داده‌ است.

پهلوان با ابراز خرسندی از رشد رضایتمندی زائران نسبت به سال‌های گذشته از اقامت در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: تلاش‌های ستاد در مسیر جذب رضایت گردشگران و زائران از اقامت و گذران ایام تعطیلات در مشهد و دیگر شهرستان‌ها است.

رئیس اداره امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی اظهار کرد: امید است رشد و توسعه امکانات رفاهی خراسان‌رضوی، رضایتمندی و آرامش خاطر زائران را به همراه داشته باشد.

شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chti.ir  و سامانه پیامکی 3000611 ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.
برچسب ها: گردشگری ، خراسان ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.