در متن زير گزيده اي از گزارش برنامه نود 30 بهمن سال 91 را مي خوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طي برنامه نود 30 بهمن سال 91؛ قائم مقام باشگاه گهر دورود در ارتباطی تلفنی با برنامه نود ضمن اعتراض نسبت به داوری بازی های گهر اعلام کرد: سنگی که بر سرکمک داور بازی پرسپولیس و گهر برخورد کرد وبا عث شکسته شدن سر مربی شده است توسط هواداران گهر پرتاب شده است نکته جالبی که فردوسی پور در برنامه نود اشاره کرد این بود که تیم گهر در بازی های خود از لباس هایی با رنگ های متفاوت استفاده می کند . در حالیکه  لیگ فوتبال ما حرفه ای است وجود مسائل این چنینی در آن از نکاتی است که در هیچ لیگ حرفه ای دیده نمی شود.

پس از پخش پشت صحنه های مشکوک داوری بازی پرسپولیس و گهر دورود  فنایی کارشناس داوری برنامه نود معتقد بود هادی نوروزی توپ را با دست وارد دروازه گهر کرد.

هادی نوروزی گلزن تیم پرسپولیس در ارتباطی تلفنی با برنامه نود اعلام کرد : هرگز توپ را با دست نزدم ، دست من جلوی صورتم بود به دلیل اینکه پاس بازیکن حریف به صورتم برخورد نکند محمد فنایی ، بار دیگر به زدن توپ با دست توسط نوروزی تأکید کرد اما مهاجم پرسپولیس قاطعانه گفت که توپ را با سر وارد دروازه گهر کردم .

نیلسون کورئا جونیور دروازه بان برزیلی تیم پرسپولیس مهمان حضوری برنامه نود بود و گفت : در تیم پرسپولیس احساس آرامش و راحتی می کنم و خانواده ام نیز در ایران با آرامش کامل زندگی می  کنند و خیلی خوشحال هستم که برای این تیم پرسپولیس که هواداران زیادی دارد بازی می کنم./آق
برچسب ها: نیلسون ، نود ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار