فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات گام بلندی در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات به منزله سهیم بودن آنها در تعیین حکومت، آینده کشور و تعیین رئیس جمهور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عباس راشاد اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی تاکید داشتند، که مردم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات قدم بلندی در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات به منزله سهیم بودن آنها در تعیین حکومت، آینده کشور و تعیین رئیس جمهور است.

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید قدر نظام و حکومت را بدانند، افزود: شعاری که توسط مقام معظم رهبری تعیین شده مربوط به همه اقشار جامعه است و همگان باید در تحقق این شعار تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تلاش مردم برای تحقق شعار سال سبب ناامیدی دشمن از اهداف شوم خود می‌شود، ‌افزود: عملکرد جهادی در تحقق شعار سال نشان می‌دهد که تحریم‌ها تاثیری در موفقیت کشور نداشته است.

راشاد در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های رئیس جمهور انتخابی مردم توسط مقام معظم رهبری نیز اشاره داشت و گفت: انتظارات مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که این بزرگوار تاکید بسیاری بر انتخاب رئیس جمهور اصلح و حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند.
برچسب ها: زنجان ، انتخابات ، حکومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.