جانشين فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان قم از استقرار شبانه روزي نيروهاي امنيتي و انتظامي در بوستان‌ها و مراكز اسكان موقت زائرين در شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سعدالله فراهاني با اشاره به وضعيت خدمات امنيتي انتظامي در ايام نوروز اظهار داشت: با توجه به تدابير انديشيده شده، نيروي انتظامي استان با آماده باش تمام نيروها در صدد تامين نظم و امنيت شهر در ايام تعطيلات است.
وي از استقرار 20 ايستگاه پليس در سطح شهر قم خبر داد و افزود: براي اولين بار در استان چهار ايستگاه پليس محله نيز در مراكز پرتردد شهر براي آموزش مردم و جلوگيري از جرائم مستقر شده اند.
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان قم با اشاره به استقرار هفت ايستگاه پليس در محورهاي مواصلاتي استان گفت: ايستگاه‌هاي مستقر در سطح شهر علاوه بر راهنمايي و ارائه مشاوره‌هاي تخصصي به مردم، وظيفه تامين امنيت مناطق مختلف را نيز بر عهده دارند.
وي با اشاره به افزايش آمار سفرها به استان و اسكان زائرين و مسافرين نوروزي در بوستان‌هاي سطح شهر تصريح كرد: نيروهاي امنيتي و انتظامي در طول تعطيلات به صورت 24 ساعته در بوستان‌ها مستقر بوده و بر وضعيت اسكان مردم در مراكز اسكان موقت نظارت خواهند داشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.