معاون سياسی و امنیتی استاندار قم گفت: اقدامات آستان حضرت معصومه (س) در ایام نوروز ‌ موجب شده كه زائر به طور مستقيم و بدون زحمت و واسطه در مقام استفاده از اين بركات و درس ها و الهام هاي مذهبي و فرهنگي و اعتقادي و تربيتي قرار گيرد و با سوغات معنوي به شهرهای خود بازگردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عرب انصاری در حاشیه بازید از نمایشگاه دست‌آوردهای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: مردمي كه از داخل و خارج كشور عازم قم مي شوند، اين شهر را به عنوان پايگاه اعتقادي جهان تشيع و يك شهر علمي فرهنگي، مذهبي و پايگاه انقلاب اسلامي مي‌شناسند.
وی انتظار مردم از سفر به شهر مقدس قم را دست‌آورد معنوي و فرهنگي عنوان کرد و افزود: در گذشته زائر بايد تلاش مي كرد كه در كنار زيارت، يك ثمره هاي فرهنگي را صيد كند و چون زمينه ارائه وجود نداشت ولی امروز شرایط متفاوت شده است.
معاون سياسي و امنیتی استاندار قم در ادامه ابراز کرد: اقدامي كه مديريت محترم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و کارکنان آن داشته‌اند، موجب شده كه زائر به طور مستقيم و بدون زحمت و واسطه در مقام استفاده از اين بركات و درس ها و الهام هاي مذهبي و فرهنگي و اعتقادي و تربيتي قرار بگيرد و با يك سوغات معنوي بازگردد.
حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری اثرات اقدام مفيد آستان مقدس را در چهار مورد چنين برشمرد: افزايش جاذبه سفر به قم، از بين رفتن وقت هاي غيرمفيد در سفر، بسياري از سوالاتشان كه بي جواب بوده در اين فرصت ها پاسخ مي گيرند و احساس احترام از سوي آستان مقدس و شهر قم پيدا مي‏كنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.